BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Τι να φάτε για να χάσετε κιλά

Το μυστικό για την απώλεια κιλών δεν είναι οι στερητικές δίαιτες.
28.04.2015

Το μυστικό για την απώλεια κιλών δεν είναι οι στερητικές δίαιτες, αλλά η ισορροπημένη διατροφή. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Βόρειας Αυστραλίας ανέλυσε 24 μελέτες που έγιναν στο παρελθόν και οι οποίες συνέκριναν διατροφικά μοντέλα μειωμένων θερμίδων, αυξημένων πρωτεϊνών και χαμηλών λιπαρών.

Για περισσότερες από 12 εβδομάδες, κατά μέσο όρο, οι διαιτολόγοι που κατανάλωσαν περισσότερες πρωτεΐνες έχασαν περίπου 2 κιλά περισσότερα σε σχέση με εκείνους που ακολούθησαν μία κανονική σε πρόσληψη πρωτεϊνών διατροφή. Επιπλέον, 3 στους 5 συμμετέχοντες με υψηλή πρόσληψη πρωτεϊνών, ανέφεραν πως ένιωθαν πιο ευχαριστημένοι από όσους λάμβαναν την κανονική ποσότητα.

Είναι δύσκολο να εξηγηθεί γιατί ακριβώς μία υψηλή σε πρωτεΐνες διατροφή φέρει μεγαλύτερη απώλεια βάρους. Δύο είναι οι επικρατέστερες εξηγήσεις: Πρώτον, απαιτείται περισσότερη ενέργεια από το σώμα για να τις επεξεργαστεί και, δεύτερον, μία υψηλή σε πρωτεΐνες διατροφή κρατάει σε υψηλά επίπεδα τον μεταβολισμό, διατηρώντας τη μυϊκή μάζα και τα αποθέματα ενέργειας σε εγρήγορση. Με λίγα λόγια, δηλαδή,οι περισσότερες πρωτεΐνες κάνουν τους μυς να καίνε περισσότερες θερμίδες από ό,τι θα έκαναν υπό συνθήκες κανονικής πρόσληψης. Το γεγονός αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις γυναίκες, οι οποίες από την ηλικία των 35-40 ετών αρχίζουν να χάνουν σημαντική ποσότητα μυών, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι καύσεις του οργανισμού.

Η λύση για να παραμείνετε αδύνατοι και αδύνατες είναι μία: Καταναλώστε περισσότερες πρωτεΐνες. Από ειδικούς προτείνεται η κατανάλωση 4 μερίδων των 25 γρ. πρωτεΐνης κάθε μέρα. Βεβαιωθείτε πως σε κάθε γεύμα σας – πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό- υπάρχει μία πηγή πρωτεϊνών –το πιάτο σας. Και μία συμβουλή για καλύτερα αποτελέσματα: Λίγες ώρες πριν το βραδινό δείπνο φάτε ένα πρωτεϊνούχο σνακ, το οποίο θα μειώσει την αίσθηση πείνας κι έτσι δεν θα παραφορτώσετε το πιάτο σας και τον οργανισμό σας με περιττές θερμίδες που δεν θα κάψετε για τις επόμενες 10 ώρες.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο fitbie.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ