BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Θρεπτικό πρωινό εύκολα και γρήγορα

Επιλογές για να ετοιμάσετε το πρωινό που θα σας δώσει την απαραίτητη ενέργεια να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις της ημέρας.
18.05.2015

Η μητέρα σας πάντα σας έλεγε πόσο απαραίτητο είναι το πρωινό για την καλή σας απόδοση μέσα στην ημέρα και για την καλή λειτουργία του οργανισμού σας και πιθανότατα είχε δίκιο. Μελέτες έχουν δείξει πως ένα καλό, ισορροπημένο πρωινό σας βοηθάει να αντιμετωπίσετε την κόπωση, να βελτιώσετε τα επίπεδα της χοληστερίνης στο αίμα και να ενισχύσετε τη βραχυπρόθεσμη μνήμη, μεταξύ άλλων πλεονεκτημάτων. Όσος και αν είναι ο διαθέσιμος χρόνος που έχετε προτού περάσετε το κατώφλι του σπιτιού σας, υπάρχουν αρκετές επιλογές για να ετοιμάσετε το πρωινό που θα σας δώσει την απαραίτητη ενέργεια να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις της ημέρας. Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε μερικές ιδέες- προτάσεις:

Αν έχετε 2 λεπτά στη διάθεσή σας

Ένα πρωτεϊνούχο ρόφημα είναι ο πιο γρήγορος και υγιεινός τρόπος να τονώσετε τον οργανισμό σας από νωρίς το πρωί. Χρειάζεστε μόνο τρία συστατικά: Μία με δύο κούπες φρέσκο γάλα, μία κουταλιά της σούπας πρωτεϊνούχα σκόνη ή μία χούφτα καρύδια και άφθονα κατεψυγμένα φρούτα, όπως είναι οι φράουλες, τα βατόμουρα και το μάνγκο. Ρίξτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και απολαύστε ένα γρήγορο, θρεπτικό και νόστιμο πρωινό.

Αν έχετε 20 λεπτά στη διάθεσή σας

Υπάρχουν δύο επιλογές σε αυτήν την περίπτωση: Ένα μπωλ με γιαούρτι και μέλι ή βρώμη που έχει ψηθεί γρήγορα. Το γιαούρτι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, προκαλώντας την αίσθηση κορεσμού, ενώ αν συνδυαστεί με μέλι ή φρούτα, προσλαμβάνετε περισσότερη γεύση και θρεπτικά στοιχεία. Τη βρώμη μπορείτε να την μαγειρέψετε με λίγο γάλα, προσθέτοντας και αποξηραμένα φρούτα ή πολτοποιημένη μπανάνα για περισσότερη γεύση. Επιπλέον με λίγα καρύδια προσλαμβάνετε περισσότερη πρωτεΐνη.

Αν έχετε 1 ώρα στη διάθεσή σας

Φτιάξτε μια χορταστική ομελέτα. Προσθέστε κρεμμύδι, πιπεριές, ντομάτα, σπανάκι, αβοκάντο, οτιδήποτε σας ευχαριστεί γευστικά και δεν σας επιβαρύνει θερμιδικά. Τσιγαρίστε τα λαχανικά σε λίγο ελαιόλαδο και προσθέστε τα χτυπημένα αυγά.

 

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο fitbie.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ