BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Τα 6 πιο κοινά λάθη κατά τη διάρκεια της άσκησης

Μικρά κι όμως, σοβαρά λάθη κατά τη διάρκεια της γυμναστικής.
27.04.2015

Είστε η προσωποποίηση της τέλειας σωματικής φόρμας και ποτέ δεν κάνετε κοπάνα από το γυμναστήριο. Λαμπρά. Ωστόσο, ακόμη και οι πιο συνεπείς της γυμναστικής, παραστρατούν (ακόμη κι εν αγνοία τους) σε αυτά τα μικρά κι όμως, σοβαρά λάθη κατά τη διάρκεια της γυμναστικής.

1. Τρώτε πολύ πριν τη γυμναστική
Ρίξτε μια ματιά στην πίσω μεριά της μπάρας δημητριακών που τρώτε πριν τη γυμναστική. Πολλές από αυτές έχουν τόσο υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη που θα μπορούσαν να καταστρέψουν τη διατροφική προσπάθεια ολόκληρης της ημέρας. Δώστε βάση, επίσης, στο πόσο βαρύ αισθάνεστε το στομάχι σας κατά τη διάρκεια της άσκησης. Όλοι χωνεύουμε με διαφορετικό τρόπο και αν το σνακ που έχουμε καταναλώσει δεν έχει χωνευτεί μέχρι να αρχίσουμε τα βάρη, ο οργανισμός θα φροντίσει περισσότερο τους μυς παρά το στομάχι, με αποτέλεσμα να μας πιάσει κοιλόπονος. Προτιμήστε ευκολοχώνευτα πρωτεϊνούχα ροφήματα πριν τη γυμναστική.

2. Κάνετε τις ίδιες ασκήσεις κάθε εβδομάδα
Όσο και αν σας αρέσει η ρουτίνα, κάθε 4 με 6 εβδομάδες πρέπει να αλλάζετε τους τύπους ασκήσεων που κάνετε. Κάνοντας τις ίδιες ασκήσεις συνεχώς και σηκώνοντας τα ίδια βάρη, δεν καταφέρνετε να προκαλέσετε το σώμα σας να πετύχει κάτι περισσότερο. Το σώμα είναι μία έξυπνη μηχανή που προσαρμόζεται σε κάθετι που θα το βάλετε να κάνει. Εμπλουτίστε το ρεπερτόριο των ασκήσεών σας με μικρές αλλαγές κάθε τόσο για να ενεργοποιούνται και άλλοι μύες από αυτούς που δουλεύουν περισσότερο.

3. Ξεκουράζεστε περισσότερο από ό,τι πρέπει ανάμεσα στα σετ
Το διάλειμμα ανάμεσα στα σετ ασκήσεων ποτέ δεν πρέπει να ξεπερνάει το χρονικό διάστημα που απαιτείται για να γίνει η ίδια η άσκηση. Ξεκουραστείτε για τον μισό χρόνο από όσο αφιερώσατε στην άσκηση, κάθε λεπτό παραπάνω λειτουργεί αρνητικά στον ενεργοποιημένο σας μεταβολισμό- κι επομένως στις θερμίδες που έκαψε ο οργανισμός σας.

4. Παίρνετε παυσίπονα για να συνεχίσετε την άσκηση
Ο πόνος δεν δηλώνει αδυναμία, αλλά είναι ο τρόπος του σώματός μας να εκφραστεί. Καλύπτοντας τον πόνο με παυσίπονα μπορεί να είναι επικίνδυνο, όχι μόνο επειδή έτσι μπορεί να προκύψουν τραυματισμοί και να μη γίνουν αντιληπτοί, αλλά κι επειδή όλα τα φάρμακα μπορούν να προκαλέσουν επιπλοκές.

5. Προθέρμανση
Προθερμαίνοντας τους μυς πριν την άσκηση τεντώνοντας και λυγίζοντας το σώμα, μπορεί να μειωθεί η αποδοτικότητά τους. Πρόσφατη μελέτη βρήκε πως νέοι άνδρες που τεντώνοντας στατικά πριν την άσκηση, μείωσαν κατά 8% τη δύναμή τους και κατά 22% τη σταθερότητα του σώματός τους, συγκριτικά με όσους προθερμάνθηκαν με πιο δυναμικές ασκήσεις. Προτιμήστε πιο δυναμικό τρόπο προθέρμανσης και δείτε πιο έντονα τα αποτελέσματα της άσκησης.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο huffingtonpost.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ