BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Τα 5 συστατικά για ένα υγιεινό δείπνο

Τα πέντε συστατικά που ακολουθούν, μπορούν να κάνουν το δείπνο σας πιο υγιεινό και κατάλληλο εάν κάνετε δίαιτα...
17.10.2014

Τα πέντε συστατικά που ακολουθούν, μπορούν να κάνουν το δείπνο σας πιο υγιεινό και κατάλληλο εάν κάνετε δίαιτα, χωρίς όμως να αφαιρούν τίποτα από την νοστιμιά του.

Φασόλια

Τα φασόλια κάνουν πολύ καλό στην καρδιά, ενώ είναι χορταστικά και καταπολεμούν το λίπος την περιοχή της κοιλιάς. Οι διαλυτές φυτικές ίνες είναι το μυστικό για αυτήν την ιδιότητα των φασολιών, οι οποίες, σύμφωνα με έρευνες, διασπά το λίπος που βρίσκεται στο εσωτερικό της κοιλιάς μας και καλύπτει τα όργανά μας.

Πιπεριές

Η έρευνα δείχνει ότι η καψαϊκίνη, η ένωση που δίνει στο φρέσκο ​​τσίλι και τα μπαχαρικά, μπορεί να ενισχύσει την λειτουργία του μεταβολισμού στην καύση των λπιδίων. Με άλλα λόγια, μπορείτε να κάψετε περισσότερες θερμίδες με πικάντικες συνταγές (συμπεριλαμβανομένων τσίλι)

Πράσινη Σαλάτα

Το να ξεκινήσετε το βραδινό σας με μια σαλάτα μπορεί να σας εμποδίσει από το να το παρακάνετε με υψηλής θερμιδικής αξίας τρόφιμα αργότερα. Στην πραγματικότητα, η έρευνα από το PennState δείχνει ότι η κατανάλωση μιας σαλάτας ως πρώτο πιάτο μπορεί να μειώσει την συνολική πρόσληψη θερμίδων σε ένα γεύμα έως και 12 τοις εκατό.

 Ξύδι

Σε μια μελέτη του 2005 που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Αμερικανικής Διαιτητικής Εταιρείας, 1 κουταλιά της σούπας μηλόξυδο με ένα γεύμα, μπορεί να οδηγήσει στην κατανάλωση 200 με 275 λιγότερων θερμίδων την ημέρα.

Δημητριακά ολικής αλέσεως

Τα Δημητριακά ολικής αλέσεως είναι επίσης πλούσια σε φυτικές ίνες (διαλυτές και αδιάλυτες!) Προσθέτοντας σιτάρι ή κριθάρι στο τσίλι, σας δίνει ακόμα μεγαλύτερη αντοχή.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από: eatingwell.com

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ