BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Τα 4 φαγητά που μπορεί να σας… θολώσουν

Σύμφωνα με ερευνητές, υπάρχουν κάποια φαγητά που οδηγούν στην κατακόρυφη πτώση της νοητικής λειτουργίας, λόγω κάποιων συστατικών που περιέχουν.
31.10.2014

Σύμφωνα με ερευνητές, υπάρχουν κάποια φαγητά που οδηγούν στην κατακόρυφη πτώση της νοητικής λειτουργίας, λόγω κάποιων συστατικών που περιέχουν.

  1. Η ομελέτα με ασπράδι

Ενώ τα αυγά είναι γεμάτα πρωτεΐνη, εάν  βγάλετε το κίτρινο, χάνετε σημαντικά θρεπτικά συστατικά, όπως η χολίνη. Οι ενήλικες που λαμβάνουν χολίνη έχουν αποδεδειγμένα καλύτερες επιδόσεις σε λεκτικά και οπτικά τεστ και μπορεί να είναι λιγότερο πιθανό να πάσχουν από άνοια στο μέλλον. Οπότε καλύτερα να τρώτε το αυγό, ολόκληρο.

  1. Ο τόνος

Η κατάποση ψαριού θεωρείται υγιεινό, καθώς συνήθως περιέχει μεγάλες ποσότητες Ω3 λιπαρών οξέων. Κάποια είδη όμως, περιέχουν υδράργυρο. Οι ερευνητές θεωρούσαν πως τα Ω3 λιπαρά οξέα είναι τόσο δυνατά που μπορούν να καταπολεμήσουν τις αρνητικές επιπτώσεις της νευροτοξίνης, αλλά μια άλλη έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε μεσήλικες, αυτοί που κατανάλωναν ψάρια σε υψηλά επίπεδα υδραργύρου, είχαν κατά 5% μικρότερο βαθμό σε νοητικά τεστ.

  1. Το ποπ-κορν  φτιαγμένο σε φούρνο μικροκυμάτων

Τα έτοιμα ποπ κορν, σε σακουλάκια, που υπάρχουν στην αγορά, περιέχουν υψηλά επίπεδα λιπιδίων που βλάπτουν καρδιά, καθώς αυξάνουν τις φλεγμονές, βλάπτουν τις αρτηρίες και λειτουργούν αρνητικά στην λειτουργία του εγκεφάλου.

  1. Τα πατατάκια και τα μπισκότα

Σύμφωνα με έρευνα, οι άνθρωποι που έτρωγαν ανθυγιεινά σνακ περισσότερες από τρεις φορές την εβδομάδα, έκαναν περισσότερα λάθη και είχαν μεγαλύτερη απόσπαση προσοχής και δυσκολία συγκέντρωσης. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτά τα σνακ, είναι πλούσια σε λιπαρά που μπορούν να αυξήσουν την κούραση και να μειώσουν την συγκέντρωση.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από: menshealth.com

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ