BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Συμβουλές για το δεύτερο τρίμηνο εγκυμοσύνης που θα σας κάνουν να αισθάνεστε και να δείχνετε τέλεια

Με την είσοδο στο δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης σας, θα αρχίσετε όχι μόνο να αισθάνεστε καλύτερα, αλλά και να νιώθετε αρκετή ενέργεια και όρεξη να κάνετε πράγματα.
13.10.2014

Με την είσοδο στο δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης σας, θα αρχίσετε όχι μόνο να αισθάνεστε καλύτερα, αλλά και να νιώθετε αρκετή ενέργεια και όρεξη να κάνετε πράγματα. Πέραν από τις ετοιμασίες για τον ερχομό του παιδιού σας, δεν θα πρέπει να ξεχνάτε να φροντίζετε τον εαυτό σας. Ακολουθούν μικρές συμβουλές για το πώς μπορείτε να δείχνετε αλλά και να νιώθετε τέλεια!

Φτιάξτε την διάθεσή σας με το φαγητό.

Με το να τρώτε μικρά, θρεπτικά γεύματα, διατηρείτε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας και την διάθεσή σας σταθερά. Μερικά φαγητά, όπως οι σοκολάτες, οι φράουλες και τα φαγητά πλούσια σε Ω3 λιπαρά οξέα, έχουν χημικά που βοηθούν στην ρύθμιση και στην βελτίωση της διάθεσης.

Παίξτε με τα μαλλιά σας.

Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, παράγονται ορμόνες που αλλάζουν την ποιότητα της τρίχας και μπορεί να σας δώσουν όγκο, να τα σγουρύνουν ή να τα ισιώσουν.

Έχετε αυτή την «λάμψη»

Οι εγκυμονούσες γυναίκες συνήθως χαρακτηρίζονται από την λάμψη τους. Για να την διατηρήσετε, φροντίστε να ξεκουράζεστε και να κοιμάστε αρκετά.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από: pregnancy.org

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ