BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Σταματήστε την τριχόπτωση

Δεν υπάρχει μεγαλύτερο στολίδι από τα υγιή και πυκνά μαλλιά που δηλώνουν υγεία και νεότητα,ενώ δεν υπάρχει μεγαλύτερος εφιάλτης για έναν άνδρα από την τριχόπτωση (και ειδικά σε νεαρή ηλικία).
23.03.2015

Σταματήστε την τριχόπτωση

Δεν υπάρχει μεγαλύτερο στολίδι από τα υγιή και πυκνά μαλλιά που δηλώνουν υγεία και νεότητα,ενώ δεν υπάρχει μεγαλύτερος εφιάλτης για έναν άνδρα από την τριχόπτωση (και ειδικά σε νεαρή ηλικία). Συνήθως η τριχόπτωση δεν οφείλεται σε παθολογικά αίτια, αλλά σε γενετικούς και ορμονικούς παράγοντες και εμφανίζεται μετά την ηλικία των 60. Ωστόσο, δεν είναι λίγοι οι νεαροί άνδρες που έρχονται νωρίτερα αντιμέτωποι με αυτήν ήδη από τα μέσα της δεύτερης δεκαετίας της ζωής τους. Βελτιώνοντας κάποιες καθημερινές συνήθειες μπορείτε να καθυστερήσετε ή και να αποφύγετε την εμφάνισή της.

1) Περισσότερη πρωτεΐνη

Μιας και η τρίχα αποτελείται από πρωτεΐνη καλό θα είναι να προσαρμόσετε τη διατροφή σας στις ανάγκες των μαλλιών σας  έτσι, ώστε να αποφύγετε ή να περιορίσετε την εμφάνιση της τριχόπτωσης. Προσθέστε στο διαιτολόγιό σας τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες όπως είναι το κόκκινο κρέας, τα πουλερικά, τα ψάρια, τα γαλακτοκομικά είδη και τα όσπρια.

2) Η επίδραση του περιβάλλοντος

Η τρίχα είναι ευαίσθητη κι έτσι η υπερβολική έκθεση στον ήλιο, το αλάτι της θάλασσας , το χλώριο της πισίνας και η χρήση του σεσουάρ μπορούν την φθείρουν ανεπανόρθωτα. Αποφύγετε, όσο μπορείτε, την έκθεση των μαλλιών σας σε καταστρεπτικούς παράγοντες, ωστόσο αν τα μαλλιά σας αραιώνουν με γρήγορους ρυθμούς και ειδικά αν δεν έχετε κλείσει τα 20 έτη ή αν εκτός από τριχόπτωση υποφέρετε και από φαγούρα ή πόνο στο τριχωτό της κεφαλής, πρέπει να απευθυνθείτε άμεσα σε έναν αξιόπιστο δερματολόγο.

3)  Ναι στις βιταμίνες και στα ιχνοστοιχεία

Οι βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία έχουν ευεργετική επίδραση στην υγεία της τρίχας. Το κόκκινο κρέας είναι πλούσια πηγή βιταμίνης Α και χαλκού. Σε χαλκό είναι πλούσια και οι ξηροί καρποί, ο συκώτι, οι φακές και το σπανάκι,ενώ σε ψευδάργυρο τα μανιτάρια και τα θαλασσινά.Υψηλή περιεκτικότητα βιταμίνης C έχουν τα εσπεροειδή και τα λαχανικά, ενώ πλούσια σε βιταμίνη Ε είναι τα αυγά, τα δημητριακά, οι ξηροί καρποί και τα φυτικά έλαια.

4) Όχι στο στρες

Το άγχος που νιώθουμε περιστασιακά δεν προκαλεί από μόνο του τριχόπτωση, ωστόσο όταν βρισκόμαστε υπό διαρκές στρες είναι ευκολότερο να ξεκινήσει η απώλεια μαλλιών. Αποφύγετε κάθε περιττό άγχος, γυμναστείτε για να εκτονωθείτε και αφιερώστε λίγο χρόνο καθημερινά για ενδοσκόπηση και διαλογισμό.

5) Κάντε μασάζ

Όταν λούζεστε, φροντίστε να κάνετε απαλό μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής για λίγα λεπτά κάθε φορά. Με αυτόν τον τρόπο προκαλείτε την εντονότερη αιμάτωση της περιοχής, επιτρέποντας  στον θύλακα της τρίχας να λάβει γρηγορότερα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να αναπτυχθεί και να ενδυναμωθεί.

6) Προσοχή στη χρήση φαρμακευτικών αγωγών και στεροειδών

Τα στεροειδή και τα ορμονικά σκευάσματα έχουν κατηγορηθεί για την πρόκληση τριχόπτωσης, όπως και τα αντιθρομβωτικά, τα αντικαταθλιπτικά και τα σκευάσματα που χορηγούνται για την αντιμετώπιση της υπέρτασης. Η τριχόπτωση μπορεί να μην εμφανιστεί παράλληλα με τη χρήση των παραπάνω, αλλά πολύ αργότερα, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει άμεση σύνδεση μεταξύ τους.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο medicinenet.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ