BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Πώς να μην εγκαταλείψετε την καλοκαιρινή σας γυμναστική

Έχετε βάλει στο πρόγραμμα να αρχίσετε την καλοκαιρινή σας άσκηση.
01.07.2015

Έχετε βάλει στο πρόγραμμα να αρχίσετε την καλοκαιρινή σας άσκηση. Έχετε πείσει τον εαυτό σας ότι θα ακολουθήσετε υπάκουα το πλάνο σας και δεν θα ξεφύγετε καθόλου από αυτό. Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική. Υπάρχουν αρκετά εμπόδια που μπορούν να σας κάνουν να παρεκτραπείτε!

Φυσικά, δε μιλάμε για μικρές και ασήμαντες διακοπές, αλλά για πράγματα που είναι πολύ πιθανό να σας κάνουν να ξεχάσετε τον αρχικό σας στόχο και να μην προσπαθήσετε άλλο. Τότε οι δικαιολογίες αρχίζουν και δεν τελειώνουν ποτέ.

Για να σας βοηθήσουμε, λοιπόν, παρακάτω έχουμε 7 έξυπνες κινήσεις για να ξεπεράσετε αυτά τα εμπόδια.

1. Καλύτερα να γυμναστείτε έξω

Το καλοκαίρι θέλουμε να είμαστε συνέχεια έξω. Το να γυμναζόμαστε, λοιπόν, μέσα στο σπίτι ή ακόμα και στο γυμναστήριο δεν είναι το ιδανικό. Όπως και να έχει, κανείς δε θέλει να κάθεται εγκλωβισμένος σε τέσσερις τοίχους τις ηλιόλουστες αυτές μέρες.

Συμβουλή: γυμναστείτε έξω, σε κάποιο πάρκο ή οποιοδήποτε χώρο με πράσινο. Μπορείτε, μάλιστα, να πάρετε μαζί σας και τον εξοπλισμό σας. Το στρώμα σας, τα βαράκια σας και τα λάστιχά σας. Μία άλλη ωραία ιδέα είναι η παραλία, ειδικά για τους φίλους της yoga.

2. Οι πειρασμοί από φίλους

Είναι Κυριακή βράδυ και έχετε στο πρόγραμμα να κάνετε τη γυμναστική σας Δευτέρα πρωί. Ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο και ο κολλητός σας, σας προτείνει μία μονοήμερη εκδρομή στην παραλία για την επόμενη μέρα. Ο πειρασμός είναι μεγάλος. Ποιος θα μπορούσε να σας κατηγορήσει αν λέγατε ναι;

Συμβουλή: αν θέλετε να πάτε, τολμήστε το! Το να χάσετε μία φορά την άσκησή σας δεν είναι κάτι τόσο σημαντικό. Το θέμα είναι να μη γίνει επανειλημμένα και, αν μπορείτε, να αναπληρώσετε τη χαμένη αυτή μέρα.

3. Αναχωρείτε για διακοπές

Οι διακοπές είναι η τέλεια ευκαιρία για να αναζωογονηθούμε και να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας. Αλλά, αν δεν είστε προσεκτικοί, οι διακοπές μπορεί να σας χαλάσουν ολόκληρο το πρόγραμμα της γυμναστικής σας. Το τι θα γίνει είναι σχεδόν προδιαγεγραμμένο. Πριν φύγετε, ακολουθείτε εντατικά το πρόγραμμά σας, αφού ξέρετε ότι στις διακοπές δεν θα έχετε την ευκαιρία να γυμναστείτε, και αφού επιστρέψετε αισθάνεστε κουρασμένοι, ξεχνώντας τη γυμναστική σας. Ξαφνικά συνειδητοποιείτε ότι τα έχετε παρατήσει εδώ και 3 εβδομάδες.

Συμβουλή: πρέπει να τηρείτε ένα αυστηρό πρόγραμμα. Αν ξέρετε ότι θα πάτε διακοπές, προγραμματίστε αυτήν την εβδομάδα ως εβδομάδα ανάπαυσης. Προσπαθήστε να γυμναστείτε ανελλιπώς πριν αναχωρήσετε για διακοπές και μόλις επιστρέψετε, ξαναγυρίστε στη ρουτίνα σας. Μην ψάχνετε να βρείτε δικαιολογίες! Αν καταφέρετε, μάλιστα, να γυμναστείτε, έστω και λίγο, κατά τη διάρκεια των διακοπών σας, είναι κάτι που θα σας βοηθήσει πολύ!

4. Καθυστερείτε

Κάποιοι άνθρωποι αργούν πολύ. Συνεχώς αναβάλλουν αυτά που έχουν να κάνουν και στο τέλος είναι αργά. Εάν πρέπει να ακολουθούν συγκεκριμένο πρόγραμμα με κάποιον γυμναστή, καλό θα είναι να μην χάνουν την ώρα τους έτσι.

Συμβουλή: να είστε πειθαρχημένοι! Αντί να τρέχετε τελευταία στιγμή, φροντίστε να είστε ακόμα και 15 λεπτά νωρίτερα στο ραντεβού με το γυμναστή σας και κάντε μόνοι σας ένα απλό ζέσταμα.

5. Δεν είστε συγκεντρωμένοι ενώ γυμνάζεστε

Το να χάνεις τη συγκέντρωσή σου ενώ γυμνάζεσαι είναι καταστροφικό. Μπορεί να έχεις ένα πολύ καλό πρόγραμμα, αλλά εξαιτίας της αφηρημάδας σου, να μην το κάνεις σωστά και να μην προσπαθείς αρκετά.

Συμβουλή: λίγο πριν την προγραμματισμένη άσκησή σας, μπορείτε να χαλαρώσετε και να ‘χαζολογήσετε’. Μόλις όμως το πρόγραμμα αρχίσει, ανασυγκροτηθείτε και κάντε focus μόνο σε αυτό!

6. Γυμνάζετε τους λάθος μύες

Οποιαδήποτε άσκηση, είτε απλή είτε όχι, είναι καλύτερη από το να μην κάνεις τίποτα. Ωστόσο, πολλοί νέοι ειδικά αθλητές γυμνάζουν μόνο τους μύες της ‘επίδειξης’. Τους νοιάζει περισσότερο να φαίνονται γυμνασμένοι, κυρίως στο στήθος και στα μπράτσα, ειδικά αν μιλάμε για άντρες.

Συμβουλή: πρέπει να γυμνάζετε όλο σας το σώμα. Όλες οι ασκήσεις είναι απαραίτητες. Μην επικεντρώνεστε μόνο σε αυτές που στοχεύουν στα σημεία τα οποία θέλετε να τονίσετε. Κοιλιακοί, ραχιαίοι, καθίσματα, push-ups, stretching, είναι όλα απαραίτητα και πρέπει να τα περιλαμβάνετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα.

7. Δεν ξεκουράζεστε αρκετά

Οι νέοι αθλητές πολλές φορές εξωθούν τον εαυτό τους στα άκρα. Γυμνάζονται έντονα και για πολλή ώρα. Μετά τη γυμναστική, μπορεί να ακολουθήσει έξοδος για ποτό με φίλους η οποία θα καταλήξει σε ένα μεγάλο ξενύχτι. Στο μεταξύ, μπορεί να φάνε το οτιδήποτε, πράγμα που στην αρχή μπορεί αν μην είναι τόσο σοβαρό αλλά , αν γίνεται συχνά, υπάρχει πιθανότητα να επηρεάσει την αποτελεσματικότητα της άσκησής τους. Ο ύπνος και η διατροφή παίζουν σημαντικό ρόλο στην αποτελεσματικότητα της γυμναστικής και πρέπει να τους δίνουμε την απαραίτητα προσοχή και να μην τα αγνοούμε.

Συμβουλή: η λύση είναι απλή αλλά και δύσκολη ταυτόχρονα. Πρέπει να οργανώσετε την καθημερινότητά σας έτσι ώστε να κοιμάστε αρκετά, δηλαδή τουλάχιστον 8 ώρες, και να τρώτε σωστά και υγιεινά. Όσοι αθλητές είναι χρόνια στον χώρο, γνωρίζουν πως αυτό είναι ένα από τα πιο βασικά σημαντικά πράγματα που τους βοήθησαν στην επιτυχία τους.

Το κυριότερο είναι να έχετε την πειθαρχία και τη θέληση που χρειάζεται για να ξεπεράσετε όλα αυτά τα εμπόδια. Σίγουρα θα συναντήσετε κάποιο από αυτά στην καλοκαιρινό σας πρόγραμμα. Είναι η δική σας και μόνο αποφασιστικότητα που θα σας κάνει να προσπαθήσετε σκληρά και να βελτιωθείτε!

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο stack.com

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ