BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Οι μοναδικές ιδιότητες που έχουν τα σύκα

Αυτό το νόστιμο φρούτο, φρέσκο ή αποξηραμένο, είναι καλό για την υγεία και τη γραμμή σας.
15.05.2015

Αυτό το νόστιμο φρούτο, φρέσκο ή αποξηραμένο, είναι καλό για την υγεία και τη γραμμή σας, ειδικά αν επιδιώκετε να θωρακίσετε με αντιοξειδωτικά τον οργανισμό σας και να προσθέσετε περισσότερες υγιεινές φυτικές ίνες στη διατροφή σας, μιας και το σύκο περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες από οποιοδήποτε άλλο φρούτο. Και, όπως συμβαίνει με πολλά φρούτα και λαχανικά τα σύκα είναι καλή πηγή φλαβονοειδών και πολυφαινόλων, αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες στον οργανισμό. Διαβάστε μερικά βασικά χαρακτηριστικά τους:

  • Είναι αφροδισιακά

Η σπανιότητα και η φρεσκάδα του φρούτου αυτού συμβάλλει στα θετικά χαρακτηριστικά του. Είναι γνωστό ως το αγαπημένο φρούτο της βασίλισσας Κλεοπάτρας, η οποία λάτρευε τη γλυκειά του γεύση και την πλούσια σάρκα του μικρού, αχλαδόσχημου φρούτου. Η πυκνότητα, δε, των σπόρων που περιέχονται στο σύκο, από 30 έως 1,600 ανά φρούτο, το καθιστά σύμβολο γονιμότητας σε πολλούς λαούς.

• Πλούσια σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία

Από όλα τα φρούτα, τα σύκα έχουν την υψηλότερη περιεκτικότητα σε μεταλλικά στοιχεία, ενώ αποτελούν εξαιρετικη πηγή καλίου και ασβεστίου, προστατεύοντας την οστική πυκνότητα. Επιπλέον, η υψηλή του περιεκτικότητα σε κάλιο μπορεί να μειώσει την απώλεια ασβεστίου που οφείλεται σε δίαιτες πλούσιες σε νάτριο. Τα σύκα είναι, επίσης, πλούσια πηγή σιδήρου, βιταμίνης Β6 και του ορυκτού ιχνοστοιχείου μαγγάνιο.

  • Πλούσια σε φυτικές ίνες

Οι αδιάλυτες φυτικές ίνες προστατεύουν ενάντια στον καρκίνο του ορθού και του μαστού, ενώ οι διαλυτές βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης του αίματος. Τα σύκα περιέχουν και τους δύο τύπους και η γλυκειά κι ευχάριστη γεύση τους τα καθιστά τον ιδανικό τρόπο για να επιτευχθεί η ημερήσια πρόσληψη φυτικών ινών, γεγονός που τα καθιστά ένα ήπιο και φυσικό καθαρτικό.

  • Θεραπευτικές ιδιότητες

Μελέτες δείχνουν πως τα αποξηραμένα σίκα έχουν περιεκτικότητα φαινόλης 4 με 50 φορές υψηλότερη από άλλα φρούτα. Επίσης περιέχουν ωμέγα 3 και ωμέγα 6 λιπαρά οξέα, τα οποία μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης της στεφανιαίας νόσου και να βελτιώσουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

  • Αγαπημένοι τρόποι να τρώμε σύκα

Βουτηγμένα σε κρασί και σερβιρισμένα με παγωτό, γεμιστά με κατσικίσιο τυρί και αμύγδαλα, τυλιγμένα με προσούτο, τα σύκα είναι ιδανικά για γλυκούς ή αλμυρούς συνδυασμούς, ένας νόστιμος και υγιεινός τρόπος να αφυπνιστεί η γευστική επιθυμία.

 

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο gayot.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ