BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Ο χορός σαν μορφή άσκησης

Ο χορός είναι ο πιο διασκεδαστικός τρόπος να μείνει κανείς σε φόρμα και είναι ευρέως διαδεδομένος στα άτομα που δεν αγαπάνε τα γυμναστήρια και τα βάρη. Ακολουθούν τα είδη των χορών, που δεν χρειάζονται παρτενέρ και είναι πολύ καλά για την διατήρηση της υγείας μας.
02.07.2015

Ο χορός είναι ο πιο διασκεδαστικός τρόπος να μείνει κανείς σε φόρμα και είναι ευρέως διαδεδομένος στα άτομα που δεν αγαπάνε τα γυμναστήρια και τα βάρη. Ακολουθούν τα είδη των χορών, που δεν χρειάζονται παρτενέρ και είναι πολύ καλά για την διατήρηση της υγείας μας.

Jazz χορός

Ο χορός jazz είναι γεμάτος ενέργεια, στροφές και έντονες, τολμηρές κινήσεις του σώματος και είναι επίσης αρκετά θεατρικός.

Σύγχρονος χορός

Αυτό το είδος χορού δημιουργήθηκε ως αντίδραση ενάντια στο κλασικό μπαλέτο και τονίζει την δημιουργικότητα και την θεατρικότητα και αφήνει τον χορευτή να εκφραστεί όπως εκείνος θέλει.

Hip hop

Αυτό το στυλ χορού είναι μια πολιτισμική εναλλαγή που δημιουργήθηκε ως συνδυασμός πολλών ειδών χορού. Χαρακτηρίζεται από έντονη κίνηση και ρυθμό.

Zumba

Η Zumba ενώνει Διεθνείς και Λάτιν ρυθμούς όπως η σάλσα και η meringue και είναι πολύ καλή εκγύμναση για όλο το σώμα. Τα περισσότερα γυμναστήρια έχουν ενσωματώσει την zumba, η οποία είναι πολύ δημοφιλής,στα προγράμματά τους.

Ο χορός της κοιλιάς

Ενώ είναι πιο αργός ο ρυθμός του συγκεκριμένου χορού, γυμνάζει πολύ έντονα τον κορμό, δίνοντας έμφαση στους κοιλιακούς και στους μύες της πλάτης.

Μπαλέτο

Το μπαλέτο είναι το είδος χορού που χρειάζεται την μεγαλύτερη πειθαρχία πειθαρχία, ενώ έχει εξαιρετικά αποτελέσματα στο κορμί μας. Θα μάθετε πως να τεντώνετε του μύες σας, ενώ θα ενδυναμώσετε τον κορμό και τα πόδια σας.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από: primusweb.com

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ