BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Μήπως το έχετε παρακάνει με τη γυμναστική;

Συμπτώματα που μας φανερώνουν ότι το έχουμε παρακάνει με τη γυμναστική.
02.04.2015

Το καλό καθημερινό πρόγραμμα γυμναστικής πετυχαίνει τρεις στόχους: αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας, βελτιώνει τη διάθεσή μας και ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Με την εμφάνιση δεκάδων γυμναστηρίων σε κάθε γειτονιά και τις ατελείωτες προτάσεις που κυκλοφορούν στο ίντερνετ προκαλώντας σύγχυση σε κάθε ενδιαφερόμενο, τα πραγματικά στοιχεία της γυμναστικής φαίνεται να έχουν χαθεί στο διάστημα. Στο άρθρο αυτό θα μάθουμε για τα συμπτώματα που μας φανερώνουν ότι το έχουμε παρακάνει με τη γυμναστική.

Βαριά πόδια:  Νιώθετε πολύ βαριά τα πόδια όταν προσπαθείτε να τα σηκώσετε και ακόμα και το περπάτημα μπορεί να αποτελέσει πρόκληση.

Κυκλοθυμική διάθεση:  Κατάθλιψη, μελαγχολία, εξάρσεις θυμού και άγχους  είναι κάποια από τα σημάδια της υπερβολικής παραγωγής της ορμόνης κορτιζόλης. Πρόκειται για ορμόνη που συνδέεται με το άγχος που δεν παράγεται μόνο όταν κάποιος πιέζεται ψυχολογικά, αλλά και όταν αθλείται υπερβολικά.

Μυϊκοί τραυματισμοί: Κάθε σωματική δραστηριότητα μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς στους μύες, μα με την κατάλληλη διατροφή και ανάπαυση μπορούν να αντιμετωπιστούν. Οι επίμονοι μυϊκοί πόνοι και τραυματισμοί αποτελούν ένδειξη υερβολικής άθλησης.

Αυξημένος καρδιαγγειακός παλμός: Η αερόβια άσκηση αυξάνοι τους παλμούς της καρδιάς, ωστόσο η υπερβολική γυμναστική της ασκεί επιπλέον πίεση. Ο ρυθμός μίας ξεκούραστης καρδιάς κυμαίνεται μεταξύ 55-75 παλμών ανά λεπτό. Η υπερβολική άθληση αυξάνει το επίπεδο των παλμών, μη επιτρέποντας στην καρδιά να ξεκουραστεί.

Κόπωση: Η αίσθηση διαρκούς αδυναμίας να ολοκληρώσει κανείς τις δραστηριότητες της καθημερινότητάς του με άνεση και ζωντάνια, είναι ο τρόπος του σώματος να πει ότι εξαντλήθηκε.

Ασταθές πρόγραμμα ύπνου: Καύσιμο του εγκεφάλου είναι η γυκόζη. Όταν υπερβάλλουμε με τη σωματική άσκηση, εξαντλούνται τα αποθέματα που υπάρχουν στο συκώτι, με αποτέλεσμα να μην επαρκεί για την τροφοδότηση του εγκεφάλου.

Αϋπνία: Παντελής έλλειψη ύπνου, λίγος ύπνος ή ανάγκη για περισσότερο ύπνο είναι σημάδια ότι το παρακάνετε με τη γυμναστική.

Αμηνόροια στις γυναίκες: Η απώλεια της φυσιολογικής έμμηνης ρύσης, είναι κοινό σημάδι υπεβολικής γυμναστικής. Αυτό συμβαίνει γιατί ο μεταβολισμός του οργανισμού υποφέρει εξαιτίας της υπερβολικής χρήσης των μεταβολιτών.

Μείωση τεστοστερόνης στους άνδρες: Επηρεάζεται η μυϊκή ισχύς και το παράστημα φαίνεται αποδυναμωμένο.

Χαμηλή ανοσία: Όταν το σώμα έχει λιγότερο χρόνο για να συνέλθει από τη φθορά που του προκαλεί το στρες, οι αμυντικοί του μηχανισμοί αδρανούν και γίνεται πιο ευάλωτο σε τραυματισμούς, ασθένειες και λοιμώξεις.

Τα συμπτώματα που συνδέονται με την υπερβολική άσκηση μπορούν να προκύψουν σε λιγότερο από δύο εβδομάδες, ακόμα και μετά από μήνες. Μπορεί να συμβεί στον καθένα, αθλητή, χορευτή, εφήβους, ενήλικες, άνδρες και γυναίκες. Στον ευρύτερο πληθυσμό εμφανίζεται συχνά σε άτομα που επιδιώκουν να τελειοποιήσουν την εμφάνισή τους και τις σωματικές τους επιδόσεις.

 

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο healthmeup.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ