BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Λόγοι για τους οποίους νιώθετε φουσκωμένοι

Το φούσκωμα που νιώθετε προέρχεται από αέρα που είναι παγιδευμένο στο πεπτικό σας σύστημα. Τις περισσότερες φορές αυτό το άβολο συναίσθημα που νιώθουμε δεν είναι συνήθως σύμπτωμα κάποιας σοβαρής πάθησης.
05.12.2014

Το φούσκωμα που νιώθετε προέρχεται από αέρα που είναι παγιδευμένο στο πεπτικό σας σύστημα. Τις περισσότερες φορές αυτό το άβολο συναίσθημα που νιώθουμε δεν είναι συνήθως σύμπτωμα κάποιας σοβαρής πάθησης. Οι συνήθειες μας που μπορούν να προκαλέσουν φούσκωμα είναι οι ακόλουθες:

Τρώτε πολύ γρήγορα.

Όταν τρώτε γρήγορα, μαζί με την τροφή καταπίνετε μεγάλες ποσότητες αέρα που προκαλεί πρήξιμο στην κοιλιά σας. Επιπλέον, όταν τρώτε γρήγορα είναι δύσκολο να έχετε έλεγχο της ποσότητας φαγητού που καταναλώνετε με αποτέλεσμα να λαμβάνετε περισσότερες θερμίδες.

Το κολατσιό σας είναι ένα σάντουιτς

Τα σάντουιτς, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του USDA, περιέχουν το 20% της ποσότητας νατρίου που μπορεί να λάβει ο οργανισμός μας.

Καταναλώνετε τα λαχανικά σας ωμά

Ενώ τα λαχανικά είναι γεμάτα βιταμίνες, περιέχουν πολλές ίνες που είναι δύσκολο να διασπαστούν με αποτέλεσμα να προκαλέσουν αέρια και φούσκωμα, ειδικά εάν καταναλώνονται ωμά.

Πίνετε με καλαμάκι

Καφέδες, χυμούς και όλων των ειδών τα ποτά, όταν καταναλώνονται με καλαμάκι, προκαλούν φούσκωμα γιατί καταπίνετε και όλο τον αέρα που βρίσκεται παγιδευμένος στο πάνω μέρος στο καλαμάκι. Προτιμήστε λοιπόν να πίνετε από ποτήρι.

Τρώτε πολλά συσκευασμένα φαγητά

Τα συντηρητικά που βρίσκονται μέσα στα συσκευασμένα προϊόντα, μαζί με το αλάτι προκαλούν φούσκωμα, ενώ ταυτόχρονα δεν έχουν θρεπτικά συστατικά.

Επιλέγετε προϊόντα διαίτης και με χαμηλές θερμίδες

Οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες όπως η ασπαρτάμη και η σουκραλόζη, έχουν προστεθεί σε όλα τα προϊόντα διαίτης, προκαλώντας φούσκωμα καθώς ο οργανισμός μας δεν μπορεί να χωνέψει τα συστατικά αυτά.

Μασάτε τσίχλα

Η τσίχλα και οι καραμέλες μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος και να κόψετε το κάπνισμα γιατί κρατάει το στόμα σας απασχολημένο, αλλά προκαλεί επίσης φούσκωμα. Προσπαθήστε να πιείτε νερό αντί αυτού.

Τρώτε δείπνο πολύ αργά

Εάν τρώτε πολύ αργά το δείπνο σας και μετά ξαπλώνετε, το πιθανότερο είναι πως το πεπτικό σας σύστημα επιβαρύνεται. Εάν δεν έχετε άλλη επιλογή από το να τρώτε αργά, προτιμήστε κάτι ελαφρύ και μικρό όπως ένα γιαούρτι, ενώ στην διατήρηση υψηλών επιπέδων ενέργειας, βοηθάει και το καλό πρωινό.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από: health.com

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ