BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Η ελληνική κουζίνα στο επίκεντρο των δημοσιογραφικών ταξιδιών

Η ελληνική κουζίνα βρίσκεται σταθερά στη δεύτερη θέση ως παράγοντας προσέλκυσης επισκεπτών στην Περιφέρεια Αττικής, μετά τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό...
19.11.2014

Η ελληνική κουζίνα βρίσκεται σταθερά στη δεύτερη θέση ως παράγοντας προσέλκυσης επισκεπτών στην Περιφέρεια Αττικής, μετά τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό, σύμφωνα με έρευνα που εκπονεί η Περιφέρεια Αττικής σε τακτά χρονικά διαστήματα στο Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Έτσι, η ελληνική γαστρονομία επιλέχθηκε να είναι στο επίκεντρο του ταξιδιού εξοικείωσης στην Αθήνα, την Αττική και τα νησιά του Αργοσαρωνικού που οργανώθηκε πρόσφατα με μεγάλη επιτυχία στο πλαίσιο των δημοσιογραφικών ταξιδιών του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής. Προσκεκλημένοι ήταν δημοσιογράφοι από τη Γερμανία, τη Γαλλία, και την Ιταλία, που αποτελούν χώρες-στόχος του Προγράμματος, αντιπροσωπεύοντας σημαντικά Ευρωπαϊκά Μέσα όπως το τηλεοπτικό κανάλι RAI2, τα περιοδικά FOCUS και DOVE, το gourmet περιοδικό CUISINEACTUELLE.

Ο γνωστός διαιτολόγος – διατροφολόγος Αναστάσιος Παπαλαζάρου, συμμετείχε ενεργά στην πληρέστερη ενημέρωση των ξένων δημοσιογράφων, παρουσιάζοντας τους τη σημαντικότητα της μεσογειακής διατροφής και τη συνεισφορά των ελληνικών προϊόντων στην μακροζωία.

Οι ξένοι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία, μέσα από ένα ειδικά προσαρμοσμένο πρόγραμμα βιωματικών δραστηριοτήτων, να βιώσουν και με τις 5 αισθήσεις τους το σημαντικό ρόλο που έχει η ελληνική κουζίνα στη νοοτροπία και τη ζωή της Αθήνας. Παράλληλα, επισκέφτηκαν σημαντικά σημεία της Πολιτιστικής  κληρονομιάς της Αττικής, όπως ο Παρθενώνας, το νέο Μουσείο της Ακρόπολης και ο Ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο, ενώ βίωσαν την ανεπανάληπτη εμπειρία που προσφέρει μια επίσκεψη στα νησιά του Αργοσαρωνικού, νησιά που έχουν τη δική τους ιστορία και αποτελούν μέσο απόδρασης σε απόσταση αναπνοής από την Αττική. Αναμφισβήτητα, η Αττική αποτελεί ένα μοναδικό city-break προορισμό, προσφέροντας ένα πολυποίκιλο τουριστικό προϊόν ικανό να καλύψει κάθε γούστο καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, γεγονός που διαπίστωσαν οι ξένοι δημοσιογράφοι που συμμετείχαν σε αυτό το ταξίδι.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ