BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Γλουτοί για παραλία

Σειρά ασκήσεων που επικεντρώνονται στη σμίλεψη και την ανόρθωση της περιοχής των γλουτών.
22.04.2015

Το καλοκαίρι είναι μόλις δύο μήνες μακριά και συνειδητοποιείτε πως δεν έχετε κάνει τίποτα για να βελτιώσετε την εικόνα του σώματός σας; Το διάστημα αυτό είναι αρκετό για εσάς που έχετε θέσει ως στόχο σας να ακολουθήσετε μία υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και ένα πρόγραμμα γυμναστικής για να ξεφορτωθείτε τα περιττά κιλά του χειμώνα. Εμείς σας προτείνουμε μία σειρά ασκήσεων που επικεντρώνονται στη σμίλεψη και την ανόρθωση της περιοχής των γλουτών.

Άσκηση 1η
A) Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα και τις πατούσες στο έδαφος. Τοποθετήστε μία πλάκα βάρους στο ισχύο και κρατήστε την εκεί σταθερά.
Β) Ανασηκώστε τους γοφούς, ώστε η λεκάνη και η μέση να ξεκολλήσουν από το πάτωμα και να σχηματίσουν μία διαγώνια ευθεία με τους ώμους που παραμένουν στο πάτωμα. Μείνετε σε αυτή τη θέση για 5 δευτερόλεπτα και κατεβάστε αργά το σώμα στην αρχική θέση εκπνέοντας.
Επαναλάβετε 15 φορές.

Άσκηση 2η
Παραμείνετε ξαπλωμένη ανάσκελα στο πάτωμα, με τα γόνατα λυγισμένα και τα χέρια ανοικτά στο πλάι. Τεντώστε το αριστερό πόδι και σηκώστε το ψηλά, ώστε να σχηματίζει γωνία 45 μοιρών.
Σφίξτε τον δεξί γλουτό και τους μύες της κοιλιάς και σηκώστε τη λεκάνη και τη μέση στον αέρα, δίχως να κατεβάσετε το αριστερό πόδι, το οποίο πρέπει να βρίσκεται στην ίδια ευθεία με τους ώμους που παραμένουν στο έδαφος.
Εκπνεύστε και επανέλθετε στην αρχική θέση με αργές κινήσεις. Επαναλάβετε 15 φορές.

Άσκηση 3η
Ξαπλώστε μπρούμυτα και στηρίξτε το μέτωπο στα χέρια σας, ώστε το πρόσωπο να κοιτάει στο πάτωμα. Σφίξτε τους μυς της κοιλιάς και των γοφών και ανασηκώστε και τα 2 πόδια 10 εκατοστά από το πάτωμα σε απόσταση το ένα από το άλλο.
Εξακολουθώντας να σφίγγετε τους μυς της κοιλιάς και των γοφών, φέρτε τα πόδια κοντά το ένα στο άλλο και μείνετε σε αυτήν τη θέση για τρία δευτερόλεπτα.
Εισπνεύστε και επανέλθετε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε 20 φορές.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο womenshealthmag.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ