BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Γιόγκα στο γραφείο

Εφαρμόστε τις ασκήσεις αυτές στο γραφείο και διατηρήστε την ευλυγισία και την καλή σας φόρμα όλη μέρα.
05.05.2015

Η απλή σκέψη κάποιων να αξιοποιήσουν το μεσημεριανό διάλειμμα από τη δουλειά τους για ένα γρήγορο και αναζωογονητικό μάθημα γιόγκας μπορεί να προκαλεί το ειρωνικό μειδίαμα σε κάποιους άλλους, ειδικά στους προϊσταμένους που ζητούν μεγαλύτερες αποδόσεις (ποσοτικά, τουλάχιστον) από τους υφισταμένους τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως χρειάζεται να μένετε «καρφωμένοι/ες» στην καρέκλα ως το τέλος της βάρδιας. Εφαρμόστε τις ασκήσεις που ακολουθούν και ξεκουράστε το πνεύμα, διατηρώντας παράλληλα τον λαιμό, την πλάτη, τα χέρια και τους καρπούς σας σε φόρμα.

Κλιμακωτή στάση
Καθίστε στην άκρη της καρέκλας σας, τοποθετήστε τα χέρια σας στα πλαϊνά της καρέκλας κρατώντας τα γερά και ανασηκώστε τα πόδια (ενωμένα να σχηματίζουν γωνία στο εσωτερικό των γονάτων) και τη λεκάνη σας από το κάθισμα. Διατηρήστε τους αγκώνες τεντωμένους και τους ώμους σας χαμηλά. Μείνετε σε αυτήν τη θέση για 10 δευτερόλεπτα και χαμηλώστε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε 2 φορές ακόμη.

Ανάταση χεριών
Εισπνεύστε και ανασηκώστε τα χέρια πάνω από το κεφάλι. Ενώστε τις παλάμες και λυγίστε τον άνω κορμό ενωμένο προς τα αριστερά. Μείνετε για 10 δευτερόλεπτα και λυγίστε προς τα δεξιά.
Περιστροφή
Στρέψτε τον άνω κορμό και το κεφάλι προς τα αριστερά, σα να θέλατε να δείτε πίσω από εσάς. Κρατήστε τα πόδια καρφωμένα στο πάτωμα με ενωμένα τα γόνατα. Ακουμπήστε το δεξί χέρι στο αριστερό γόνατο και το αριστερό στην κορυφή της καρέκλας για καλύτερη στήριξη. Μείνετε για 10 δευτερόλεπτα και γυρίστε προς τη δεξιά μεριά.

Κλείδωμα πλάτης
Σηκώστε το αριστερό σας χέρι πίσω από τη μέση σας (ανοδική θέση) και το δεξί πίσω από το κεφάλι (καθοδική θέση). Ενώστε τα δάκτυλα των χεριών και κλειδώστε τα χέρια σε αυτήν τη θέση για 10 δευτερόλεπτα. Φροντίστε η πλάτη και ο λαιμός να είναι σε ευθύγραμμη θέση. Αλλάξτε θέση των χεριών.

Σταύρωμα ποδιών
Τοποθετήστε το αριστερό πόδι στο δεξί γόνατο, με το αριστερό γόνατο χαλαρό, ώστε να είναι το πόδι παράλληλο προς το πάτωμα και τον αριστερό αστράγαλο να αναπαύεται πάνω στο δεξί γόνατο. Κρατήστε την πλάτη τεντωμένη σε ευθεία θέση. Γείρτε τον άνω κορμό προς τα μπροστά, προκειμένου να ενταθεί το τέντωμα. Μείνετε για 10 δευτερόλεπτα και αλλάξτε πόδι.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο health.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ