BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Γιατί πεινάμε συνέχεια

Παράγοντες που στέλνουν σήμα στον οργανισμό μας, προκαλώντας τον να καταναλώσει περισσότερη τροφή από ό,τι πρέπει.
18.05.2015

Ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού αντιμετωπίζει την παχυσαρκία με κοινότερη αιτία όλων την υπερβολική κατανάλωση τροφής και θερμίδων που δεν χρειάζεται ο οργανισμός μας. Το σύγχρονο μοντέλο ζωής με την απουσία σωματικής δραστηριότητας και επιδίωξης κάθε μορφής ισορροπίας μας οδηγεί σταθερά και καθόλου αργά στην αποθήκευση ολοένα και περισσότερου λίπους στο σώμα μας, ενώ δδεν είναι λίγοι οι παράγοντες εκείνοι που στέλνουν σήμα στον οργανισμό μας, προκαλώντας τον να καταναλώσει περισσότερη τροφή από ό,τι πρέπει. Διαβάστε ποιοι είναι μερικοί από αυτούς τους παράγοντες και απλές λύσεις για να αποφύγετε τις παγίδες.

1. Δεν κοιμηθήκατε αρκετά το προηγούμενο βράδυ
Η έλλειψη ξεκούρασης ενεργοποιεί δύο λανθάνουσες ενδείξεις πείνας: την ανεπάρκεια ενέργειας, με αποτέλεσμα ο οργανισμός να την αναπληρώνει μέσω της τροφήςς και τη σύγχυση των ορμονών που μας ανοίγουν την όρεξη. Οι 8 ώρες ύπνου την ημέρα είναι ο ευκολότερος τρόπος να προλάβαιτε την παχυσαρκία. Σε περίπτωση που δεν καταφέρετε να κοιμηθείτε όσο πρέπει, θυμηθείτε την επόμενη μέρα να καταναλώσετε τρόφιμα όπως φρούτα, λαχανικά, σύνθετους υδατάνθρακες και πρωτεΐνες για να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να αισθανθεί ικανοποιημένος.

2. Η λήψη φαρμακευτικής αγωγής έχει ως παρενέργεια την αίσθηση πείνας
Αν νιώσατε λιγούρες την τελευταία φορά που λάβατε τη φαρμακευτική σας αγωγή, να σας προκάλεσαι κάποια αλλεργική αντίδραση, ακμή ή κρυολόγημα, το πιθανότερο είναι να ευθύνεται το ίδιο το φάρμακο για αυτό. Αν πριν τη λήψη του συνηθίζατε να τρώτε κανονικές μερίδες φαγητού, αγνοείστε το αίσθημα που σας προκαλείται και καταναλώστε άφθονο νερό. Αν η φαρμακευτική αγωγή διαρκεί πολύ καιρό, συμβουλευτείτε έναν διαιτολόγο για να σας προτείνει ένα πλάνο διατροφής που θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε πιο ικανοποιημένοι στη διάρκεια της θεραπείας.

3. Διψάτε ή είστε αφυδατωμένοι.
Τα συμπτώματα της αφυδάτωσης (αϋπνία, χαμηλή ενέργεια) ομοιάζουν στενά σε εκείνα της έντονης πείνας, κάτι που μπορεί να σας κάνει να νομίσετε πως χρειάζεστε φαγητό για να αυξήσετε τα επίπεδα ενέργειας. Πριν καταναλώσετε οποιαδήποτε τροφή πιείτε ένα ποτήρι νερό ή ένα τσάι βοτάνων για να επιταχύνετε την αίσθηση κορεσμού.

4. Αλκοόλ
Το αλκοόλ είναι ο συνήθης ύποπτος παράγοντας που προκαλεί αυξημένη όρεξη. Παρότι οι υπόγιοι μηχανισμοί είναι άγνωστοι, μία κοινή υπόθεση είναι κάνει το φαγητό να είναι ακόμα πιο εύγευστο. Για να αποτρέψετε την υπερβολική κατανάλωση την επόμενη μέρα μετά από ένα βράδυ άφθονου αλκοόλ, επιδιώξτε να πίνετε άφθονο νερό για να ανακουφίσετε τον αφυδατωμένο σας οργανισμό.

5. Άγχος
Έρευνες έχουν δείξει πως, όταν οι άνθρωποι είναι αγχωμένοι, είναι πιθανότερο να στραφούν σε λιπαρές, αλμυρές ή γλυκές τροφές. Τα αυξημένα επίπεδα των ορμονών του στρες, κορτιζόλης και ινσουλίνης μπορεί να σχετίζονται με την αύξηση της όρεξης.
Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο womansday.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ