BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Επίμονο κοιλιακό λίπος

Προκαλεί όχι μόνο αισθητικά προβλήματα, αλλά ακόμα και υγείας.
29.04.2015

Το λίπος που αποθηκεύεται στην περιοχή της κοιλιάς αποτελεί πρόβλημα, όχι μόνο για τους άνδρες, αλλά και για πολλές γυναίκες. Η καθιστική ζωή, οι ορμονικές αλλαγές στον γυναικείο οργανισμό μετά τη γέννα ή πριν/μετά την εμμηνόπαυση, είναι μερικοί από τους παράγοντες που συνηγορούν στην αύξηση του κοιλιακού λίπους, που προκαλεί όχι μόνο αισθητικά προβλήματα, αλλά ακόμα και υγείας. Εντάξτε αυτά τα βήματα στην καθημερινότητά σας και δείτε το κοιλιακό λίπος να μειώνεται σημαντικά.

Μην σταματάτε να κινείστε
Το καλό με το κοιλιακό πάχος είναι πως υποκύπτει αρκετά εύκολα στην αερόβια άσκηση. Ξεφορτωθείτε το περιττό λίπος με το τρέξιμο, το ποδήλατο, το κολύμπι , γενικότερα, με κάθε άσκηση που αυξάνει τους καρδιακούς σας παλμούς.

Καταναλώστε πρωτεϊνούχες τροφές
Το σώμα αρχίζει να παράγει περισσότερη ινσουλίνη όσο περνάει ο χρόνος, αφού οι μύες και τα λιποκύτταρα δεν ανταποκρίνονται πια σωστά. Η ινσουλίνη διευκολύνει την αποθήκευση του λίπους και ειδικά γύρω από την κοιλιά. Μία δίαιτα υψηλής πρωτεϊνικής πρόσληψης μπορεί να σας προστατεύσει ενάντια στην αύξηση της ινσουλίνης. Σε μελέτη που έγινε, παχύσαρκες γυναίκες που ακολούθησαν μία διατροφή η οποία αποτελείτο κατά 30% από πρωτεΐνη, κατά 40% από υδατάνθρακες και κατά 30% από λίπος για 8 εβδομάδες, έχασαν σημαντικά περισσότερο λίπος από ότι οι γυναίκες που ακολούθησαν ένα διατροφικό πλάνο που αποτελείτο μόλις κατά 16% από πρωτεΐνη, 55% από υδατάνθρακες και 26% από λίπος.

Πολυακόρεστα λιπαρά
Σύμφωνα με σουηδική έρευνα βρέθηκε πως τα ακόρεστα λίπη «φορτώνουν» με λίπος περισσότερο την περιοχή της κοιλιάς από ότι κάνουν τα πολυακόρεστα λιπαρά. Οι εθελοντές που συμμετείχαν στην έρευνα κατανάλωσαν 750 θερμίδες παραπάνω καθημερινά για 7 εβδομάδες, οι μισοί στη μορφή ελαίων (ακόρεστα λιπαρά) και οι άλλοι μισοί στη μορφή ξηρών καρπών (πολυακόρεστα λιπαρά). Στο τέλος της έρευνας οι εθελοντές που κατανάλωναν ακόρεστα λιπαρά είχαν αυξήσει το κοιλιακό τους λίπος, ενώ όσοι κατανάλωναν πολυακόρεστα λιπαρά αύξησαν τη μυϊκή τους μάζα και λιγότερο τα αποθέματα λίπους.

Ξύδι
Παχύσαρκα άτομα που κατανάλωναν μία ή δύο κουταλιές της σούπας ξύδι καθημερινά για 8 εβδομάδες έδειξαν σημαντική μείωση του σωματικού τους λίπους και ειδικότερα στην περιοχή της κοιλιάς, σύμφωνα με μία ιαπωνική έρευνα του 2009. Μία εξήγηση θα μπορούσε να είναι το γεγονός πως το οξικό οξύ που περιέχεται στο ξύδι παράγει πρωτεΐνες που καίνε το λίπος.

Ύπνος
Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου του Wake Forest που έγινε το 2010, η κακή ρουτίνα ύπνου αυξάνει το κοιλιακό λίπος. Φροντίστε να κοιμάστε τις ίδιες ώρες κάθε μέρα και να συμπληρώνετε ένα συνεχόμενο 8ωρο ή ακόμα και 10ωρο καθημερινά.

Πράσινο τσάι
Χάρη στα αντιοξειδωτικά που περιέχονται στο πράσινο τσάι, τις γνωστές κατεχίνες, όσοι καταναλώνουν καθημερινά 2-3 κούπες πράσινου τσαγιού είναι πιθανότερο να χάσουν γρηγορότερα το ενοχλητικό κοιλιακό λίπος.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο prevention.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ