BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Αυτές είναι οι πιθανές αιτίες για τις λιγούρες σας

Νιώθετε ποτέ πως είστε σκλάβοι της… λιγούρας σας; Είτε αυτός είναι καφές ή σοκολατένιο κρουασάν, η ανάγκη μας μερικές φορές για φαγητά που ξέρουμε ότι δεν μας κάνουν καλό, ξεπερνάει την επιθυμία μας για υγιεινή διατροφή.
23.10.2014

Νιώθετε ποτέ πως είστε σκλάβοι της… λιγούρας σας; Είτε αυτός είναι καφές ή σοκολατένιο κρουασάν, η ανάγκη μας μερικές φορές για φαγητά που ξέρουμε ότι δεν μας κάνουν καλό, ξεπερνάει την επιθυμία μας για υγιεινή διατροφή.

Αυτό που μπορεί να συγχίσει τους περισσότερους ανθρώπους είναι η αίσθηση της απώλειας ελέγχου που μπορεί να έχουμε όταν μας πιάνει αυτή η τρέλα. Υπάρχει παρόλα αυτά μια μέθοδος αντιμετώπισης της ρίζας του προβλήματος που μπορεί να σας κάνει να ξεχάσετε τις λιγούρες μια και καλή.

Οι αιτίες της ξαφνικής μας ανάγκης για φαγητό μπορεί να οφείλονται στην πείνα, στο χαμηλό ζάχαρο, στις λίγες ώρες ύπνου και σε κάποιες ειδικές ορμονικές διακυμάνσεις ή στους λόγους που ακολουθούν, στους οποίους εάν δεν δώσετε βάση, δεν θα μπορέσετε να αντιμετωπίσετε τις λιγούρες.

Η σαλάτα σας

Μπορεί μια σαλάτα να ακούγεται ως μια καλή ιδέα για μεσημεριανό, η αλήθεια είναι όμως πως θα σας «κρατήσει» μονάχα για 3-4 ώρες. Γύρω στις 4 λοιπόν, τα επίπεδα της ενέργειάς σας θα πέσουν εντελώς, κάνοντάς σας να θέλετε μπισκότα, καφέ και σοκολάτα. Για αυτό προτιμήστε μεγαλύτερο γεύμα με δημητριακά και λαχανικά και θα δείτε μεγάλη διαφορά στα επίπεδα ενέργειας.

Η δουλειά σας

Το άγχος της δουλειάς μπορεί να σας κάνει να θελήσετε αυξημένα ποσοστά ζάχαρης, τα οποία χρειάζεστε κυρίως λόγω ψυχολογικών αναταράξεων.

Η ψυχολογία σας

Η ψυχολογική κατάσταση στην οποία βρίσκεστε, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάγκη σας για παρασπονδίες. Όπως επίσης και το αν βρίσκεστε σε σχέση.

Η έλλειψη λιπαρών στην διατροφή σας

Ο οργανισμός μας για την σωστή λειτουργία του χρειάζεται λιπαρά. Δεν είναι όλα τα λιπαρά βλαβερά και μάλιστα μερικά είναι απαραίτητα για την ενέργεια, την απώλεια βάρους και την συγκέντρωση. Εάν στερηθούμε τα υγιεινά λιπαρά, ο οργανισμός μας αυτόματα, μας δίνει σήμα να φάμε οτιδήποτε λιπαρό βρεθεί μπροστά μας. Αντί να υποκύψετε στο παγωτό, τις τηγανητές πατάτες και στο τυρί, καταναλώστε ξηρούς καρπούς, ελαιόλαδο ή γιαούρτι.

Το πόσο νερό πίνετε

Η αφυδάτωση είναι από τους σημαντικότερους λόγους πρόκλησης λιγούρας. Το σώμα μας είναι φτιαγμένο από σχεδόν 70% νερό, το οποίο χρειάζεται να ανανεώνεται κατά την διάρκεια όλης της ημέρας. Εάν αυτό δεν συμβεί, το σώμα μας αποζητά αρχικά το νερό με την μορφή της πείνας και όχι της δίψας, για αυτό πριν τσιμπήσετε κάτι που μπορεί να σας κάνει κακό, πιείτε ένα ποτήρι νερό.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από: mindbodygreen.com

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ