BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Αυξήστε τα επίπεδα τεστοστερόνης

Η χαμηλή τεστοστερόνη είναι αναγνωρισμένο πρόβλημα υγείας και μπορεί να αντιμετωπιστεί φαρμακευτικά.
03.04.2015

Η πεσμένη ερωτική διάθεση, η κόπωση και η αίσθηση αδυναμίας μπορεί να σας οδηγήσουν να σκεφτείτε πως τα επίπεδα τεστοστερόνης σας είναι πεσμένα. Εδεχομένως να έχετε δίκιο. Η χαμηλή τεστοστερόνη είναι αναγνωρισμένο πρόβλημα υγείας (για την ακρίβεια ονομάζεται υπογοναδισμός) και μπορεί να αντιμετωπιστεί φαρμακευτικά. Προτού, όμως, καταφύγετε στη βοήθεια κάποιας φαρμακευτικής αγωγής για να την επαναφέρετε, διαβάστε τις συμβουλές που ακολουθούν και μπορεί να σας βοηθήσουν καταβάλλοντας λιγότερο κόπο:

Βρείτε τα αίτια
Τα χαμηλά επίπεδα τεστοστερόνης δεν είναι πάντοτε η περίπτωση, συχνά είναι το σύμπτωμα άλλων παθήσεων. Προτού εκτεθείτε στη χορήγηση φαρμάκων που μπορεί να σας δεσμεύσουν και διά βίου, αναζητήστε με τον γιατρό σας κάθε πιθανή αιτία που θα μπορούσε να επηρεάσει τις ορμόνες σας.

Να είστε ειλικρινής
Αναμφίβολα, μιλώντας με τον γιατρό σας για τέτοια ζητήματα σημαίνει ότι θα πρέπει να απαντήσετε σε πολλές ερωτήσεις προσωπικού χαρακτήρα. Επιπλέον, ο/η καλός/ή γιατρός δεν θα περιοριστεί σε ερωτήσεις που θα αφορούν μόνο την ερωτική σας δραστηριότητα, αλλά θα θελήσει να μάθει για το βάρος σας, τις διατροφικές σας συνήθειες, το ωράριο ύπνου, την κατανάλωση αλκοόλ, ακόμα και για την ψυχολογική και συναισθηματική σας κατάσταση κατά το δεδομένο χρονικό διάστημα. Όσο άβολα και αν νιώσετε, να θυμάστε πάντα πως μέσω των ερωτήσεων αυτών ο/η γιατρός σας προσπαθεί να φτιάξει το ιατρικό σας προφίλ, από το οποίο θα βοηθηθεί για να βρει την αιτία και τη λύση του προβλήματος.

Ιατρικές εξετάσεις
Το πιθανότερο είναι, εκτός από τη συζήτηση που θα κάνετε με τον/τη γιατρό σας, να πρέπει να κάνετε και κάποιες εξετάσεις για την τεστοστερόνη, όμως μην περιοριστείτε μόνο σε αυτές. Τα ίδια συμπτώματα με την τεστοστερόνη παρουσιάζει και ο θυροειδής αδένας και ζητήματα που έχουν να κάνουν με την αδρεναλίνη (μεταξύ άλλων). Ζητήστε από τον/την γιατρό σας να κάνει γενικό ορμονικό έλεγχο προγραμματίζοντας τις κατάλληλες εξετάσεις αίματος.

Καθημερινές συνήθειες
Ακόμα και αν κοιμάστε καθημερινά ένα πλήρες οκτάωρο, δε σημαίνει πως ξεκουράζεστε πραγματικά κατά τη διάρκεια της νύχτας. Και ο ανεπαρκής ύπνος επηρεάζει σημαντικά την παραγωγή τεστοστερόνης. Η διατροφή είναι ένας ακόμη παράγοντας. Αν δυσκολεύεστε να έχετε ισορροπημένα γεύματα στη διάρκεια της ημέρας, η διατροφή σας μπορεί να είναι ο λόγος που αισθάνεστε άσχημα. Θα εκπλαγείτε από τη διαφορά που θα νιώσετε αλλάζοντας κάποιες βελτιώσεις στις διατροφικές σας συνήθειες. Γιαπαράδειγμα, μειώνοντας την πρόσληψη υδατανθράκων και αυξάνοντας αυτήν των λιπαρών μπορεί να αυξήσετε την τεστοστερόνη σας ή σε περίπτωση που δεν τρώτε αρκετά, τρώγοντας απλώς παραπάνω μπορείτε να τονώσετε την παραγωγή ορμονών.

Είναι σημαντικό, σε κάθε περίπτωση, να επιλέξετε να συμμετέχετε ενεργά σε ό,τι αφορά την υγεία σας, παρά να είστε ένας ακόμη ασθενής. Τα φάρμακα είναι καλά, καλύτερο όμως, είναι να προσπαθείτε να λύσετε το όποιο πρόβλημα βελτιώνοντας την καθημερινότητά σας συνολικά και να καταφεύγετε σε αυτά μόνο όταν κάθε εναλλακτική έχει εξαντληθεί.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο menshealth.about.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ