BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Άσκηση με βάρη: Γυναικεία υπόθεση

Όλο και περισσότερες γυναίκες επιλέγουν να γυμνάζονται χρησιμοποιώντας βάρη και όχι άδικα, μιας και πρόκειται για έναν γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο για να χτίσουν ένα όμορφο σώμα και να βελτιώσουν την υγεία τους.
23.03.2015

Όλο και περισσότερες γυναίκες επιλέγουν να γυμνάζονται χρησιμοποιώντας βάρη και όχι άδικα, μιας και πρόκειται για έναν γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο για να χτίσουν ένα όμορφο σώμα και να βελτιώσουν την υγεία τους. Αν ακόμη δεν έχετε πειστεί πως η άσκηση με βάρη είναι ιδανική για εσάς, διαβάστε τα τρία επιχειρήματα που ακολουθούν και μπορεί να σας κάνουν να αλλάξετε γνώμη:

1. Μεταμορφώνει το σώμα

Πρόκειται για το πλέον προφανές πλεονέκτημα, μιας και τα βάρη είναι η ιδανικότερη άσκηση που επιτρέπει στο σώμα να κάψει κάθε περιττό λίπος και να αποκτήσει λεία και σφικτή όψη σε μικρότερο χρονικό διάστημα από ότι άλλες μορφές άσκησης. Αναμφίβολα οι περισσότερες γυναίκες ξεκινούν να γυμνάζονται χρησιμοποιώντας βάρη ακριβώς επειδή θέλουν να αποκτήσουν ένα πιο γραμμωμένο, δυνατό, σφιχτό και δίχως λίπος σώμα.

2. Ενδυναμώνει το μυοσκελετικό σύστημα

Η γυμναστική με βάρη προκαλεί αλυσιδωτές αντιδράσεις στους μυς, με αποτέλεσμα την ενδυνάμωση των οστών, τη μυϊκή αντοχή και την επίτευξη οστεϊκής πυκνότητας. Μακροπρόθεσμα επιτυγχάνεται η καλή φυσική κατάσταση του μυοσκελετικού συστήματος, που είναι από τα βασικότερα χαρακτηριστικά της γυναικείας υγείας. Συνήθως οι περισσότερες γυναίκες αποφεύγουν να γυμνάζονται με βάρη, καθώς πιστεύουν πως με αυτόν τον τρόπο θα αποκτήσουν όγκο. Ωστόσο δεν κινδυνεύουν από κάτι τέτοιο μιας και οι γυναικείες ορμόνες και ο οργανισμός δεν λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο. Με την άσκηση με βάρη θα αυξηθεί η μυϊκή  πυκνότητα, με αποτέλεσμα την καύση του σωματικού λίπους. Επιπλέον, αυξάνεται ο βασικός μεταβολικός ρυθμός, κάτι που σημαίνει ότι ακόμα και σε κατάσταση ακινησίας, το σώμα θα καίει περισσότερες θερμίδες.

3. Βελτιώνει τη στάση του σώματος και την ισορροπία

Ένα ακόμα σημαντικό όφελος που κερδίζει κανείς μέσω της άσκησης με βάρη είναι και η ικανότητα που αναπτύσσει να ελέγχει καλύτερα την ισορροπία του και να έχει σωστή στάση του σώματος στην καθημερινότητά του. Τα άτομα που έχουν καλύτερη νευρομυϊκή συναρμογή αντιμετωπίζουν μικρότερες πιθανότητες να τραυματιστούν κατά τη διάρκεια μίας απότομης ή λανθασμένης κίνησης, ακριβώς επειδή γυμνάζονται με βάρη και αντιστάσεις. Ένα καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα που θα συνδυάζει ασκήσεις με βάρη και αντιστάσεις είναι ο ιδανικός τρόπος για τις γυναίκες (σε συνδυασμό με την κατάλληλη διατροφή) να αυξήσουν την πυκνότητα των οστών τους και την αντοχή των συνδετικών ιστών, προστατεύοντας, έτσι, τον σκελετό τους από την απειλή της οστεοπόρωσης.

Σε κάθε περίπτωση, αν δεν έχετε δοκιμάσει την άσκηση με βάρη ως τώρα, προγραμματίστε την άμεσα. Τα αποτελέσματα θα σας καταπλήξουν και θα εξαφανίσουν κάθε αρχικό δισταγμό.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο mindbodygreen.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ