BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Ασκήσεις για καλύτερο σεξ

Συγκεκριμένες στάσεις στο σεξ μπορούν να κουράσουν τους γλουτούς, τους μηρούς και τις γάμπες σας.
03.04.2015

Για ευλυγισία
Είτε θέλετε να δοκιμάσετε μία νέα στάση, είτε απλώς θέλετε να τυλίγετε πιο εύκολα τα πόδια σας γύρω από τον σύντροφό σας, αυτή η άσκηση της γιόγκα μπορεί να σας βοηθήσει να το πετύχετε. Γυμνάζει το εσωτερικό των μηρών και του πυελικού εδάφους, καθιστώντας σας ικανή για κάθε στάση.
Ξαπλώστε μπρούμυτα στηρίζοντας τη λεκάνη και τους μηρούς σε δύο τυλιγμένες πετσέτες. Τεντώστε τα χέρια σας μπροστά και λυγίστε μπράτσα και πόδια, φέρνοντάς τα σε γωνία 90 μοιρών, σε θέση που να θυμίζετε βάτραχο. Μείνετε για τρία λεπτά σε αυτή, χαλαρώστε και επαναλάβετε άλλες τρεις φορές.

Ενδυναμώστε το κάτω μέρος του κορμού
Συγκεκριμένες στάσεις στο σεξ μπορούν να κουράσουν τους γλουτούς, τους μηρούς και τις γάμπες σας. Για να ανταποκριθείτε καλύτερα χρησιμοποιήστε μία μπάλα γυμναστικής για να ενδυναμώσετε αυτά τα σημεία. Τοποθετήστε τη μπάλα ανάμεσα στον τοίχο και την πλάτη σας, με τη μπάλα να ακουμπάει χαμηλά στο σβέρκο σας, αλλά και στη μέση σας. Τοποθετήστε τα χέρια στα γόνατα, ρίξτε το βάρος στις πτέρνες και, με την πλάτη να ακουμπάει στη μπάλα, ξεκινήστε να κάνετε καθίσματα, έως ότου οι μηροί να είναι παράλληλοι προς το πάτωμα. Προσέξτε τα γόνατα, καθώς λυγίζουν, να μην ξεπεράσουν τα δάκτυλα των ποδιών. Μείνετε στη θέση αυτή για 15 δευτερόλεπτα και επιστρέψτε για 30 δευτερόλεπτα στην αρχική θέση. Επαναλάβατε 5 φορές.

Ενδυναμώστε τον άνω κορμό
Αυτή η κίνηση βάζει περισσότερη δύναμη στα χέρια από ό,τι οι κοινές κάμψεις. Κάνοντάς τη, θα μπορείτε να εκτελέσετε με μεγαλύτερη ευκολία διάφορες στάσεις κατά τη διάρκεια του σεξ.
Πάρτε θέση για κάμψεις με τα χέρια τεντωμένα (αν είναι πολύ δύσκολο, λυγίστε τα γόνατα). Καθώς λυγίζετε τα χέρια για να χαμηλώσετε το σώμα, λυγίστε το αριστερό σας γόνατο και φέρτε το παράλληλα προς τον αριστερό σας αγκώνα. Φέρτε το αριστερό πόδι στην αρχική του θέση και συνεχίστε με το δεξί. Κάντε δύο σετ των 10-15 επαναλήψεων.

Ανώδυνη επαφή
Αν τα πόδια και οι γοφοί σας πονούν το επόμενο πρωί, δουλέψτε τους απαγωγούς μύες που βρίσκονται στην εξωτερική μεριά των γοφών για να μειώσετε το τράβηγμα που αισθάνονται οι μύες.
Σε θέση με το πρόσωπο στο έδαφος στηρίξτε το σώμα σας στα χέρια τεντώνοντάς τα και έχοντας τα γόνατα λυγισμένα. Τεντώστε το αριστερό πόδι προς τα πίσω με χαλαρό το πέλμα. Ενώ κρατάτε το πόδι σε παράλληλη προς το έδαφος θέση, στρέψτε το προς τα έξω σχηματίζοντας, όσο μπορείτε, μία γωνία 90 μοιρών με το σώμα. Περιστρέψτε αργά το πέλμα στη βάση του για να χαλαρώσει και μείνετε στη θέση αυτή για 10 δευτερόλεπτα. Επανέλθετε στην αρχική θέση και συνεχίστε με το δεξί πόδι. Κάντε 2 σετ των 5 φορών στο κάθε πόδι.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο health.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ