BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Αποκτήστε τους κοιλιακούς που ονειρεύεστε

Η απόκτηση πιο δυνατών και καλοσχηματισμένων κοιλιακών μυών δεν έχει να κάνει μόνο με την προσπάθεια που καταβάλεται.
06.05.2015

Η απόκτηση πιο δυνατών και καλοσχηματισμένων κοιλιακών μυών δεν έχει να κάνει μόνο με την προσπάθεια που καταβάλεται. Νέες μελέτες δείχνουν πως ο τρόπος με τον οποίο αναπνέουμε κατά τη διάρκεια της εκγύμνασης των κοιλιακών είναι εκείνο το στοιχείο που κάνει τη διαφορά. Ένα απλό τρικ στην εισπνοή/εκπνοή μπορεί να αυξήσει την απόδοση της κάθε κίνησης, ενδυναμώνοντας τους μυς που υποχρησιμοποιούνται και βρίσκονται βαθιά στον κοιλιακό χώρο.  Ακολουθήστε τις συμβουλές που ακολουθούν και το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει.

 

Εκπνεύστε πλήρως

Η φιλοσοφία των περισσότερων ασκήσεων που στοχεύουν στον πυρήνα του σώματος (όπως οι κοιλιακοί) είναι να εκπαιδεύσει το σώμα να προστατεύει την σπονδυλική στήλη, δίχως να επιμηκύνεται υπερβολικά η μέση. Εκπνέοντας εντελώς πριν την εκτέλεση της άσκησης, συρρικνώνεται η θωρακική κοιλότητα, παίρνοντας την καλύτερη θέση για να προστατευτεί η σπονδυλική στήλη και για να δραστηριοποιηθούν οι κοιλιακοί μύες.

Μετρήστε αναπνοές, όχι κοιλιακούς

Αν απλώς εισπνέετε και εκπνέετε κατά τη διάρκεια των κοιλιακών ασκήσεων, απλώς ενεργοποιείτε το εξωτερικό μέρος του κορμού. Παίρνοντας βαθιές, χαλαρές εισπνοές επιτρέπετε στο σώμα σας να ενεργοποιήσει και να ενδυναμώσει τον κεντρικό κορμό σε βάθος, με αποτέλεσμα το σώμα σας να μπορεί να εκτελέσει με μεγαλύτερη ακρίβεια, σχεδόν, κάθε σωματική πρόκληση.

Περιστρέψτε την άνω πλάτη

Η φιλοσοφία της άρσης βαρών δεν λέει ποτέ πως πρέπει να περιστρέφετε το κάτω μέρος της πλάτης σας. Ωστόσο είναι ευεργετικό να περιστρέφετε την άνω πλάτη κατά τη διάρκεια εκτέλεσης κοιλιακών ασκήσεων που γίνονται στο έδαφος.

Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν σφιχτή άνω πλάτη.Περιστρέφοντάς την και αναπνέοντας σε αυτήν τη θέση, απελευθερώνεται  η ένταση και χαλαρώνουν οι μύες, προστατεύοντάς σας από ενδεχόμενους τραυματισμούς.

Για να το πετύχετε, σκεφτείτε πως σπρώχνετε το στέρνο σας προς το ταβάνι και εισπνεύστε βαθιά, προσπαθώντας να φουσκώσετε τους πνεύμονές σας με αέρα σε κάθε εισπνοή.

 

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο menshealth.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ