BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

8 λόγοι για πρωινή γυμναστική

Όσοι αθλούνται τις πρωινές ώρες έχουν περισσότερα πλεονεκτήματα.
21.05.2015

Δυσκολεύεστε να ξυπνήσετε το πρωί και η πρωινή γυμναστική είναι το τελευταίο πράγμα που θα σκεφτόσασταν να κάνετε ξεκινώντας τη μέρα σας; Διαβάστε 8 λόγους για τους οποίους όσοι αθλούνται τις πρωινές ώρες έχουν περισσότερα πλεονεκτήματα.

1. Είναι πιο εύκολο να ακολουθήσετε ένα σύστημα προπόνησης για αύξηση όγκου
Προσπαθείτε να κάνετε ένα triset ή ένα giant set σε ένα γεμάτο γυμναστήριο, αλλά είναι σχεδόν ακατόρθωτο. Κάποιος χρησιμοποιεί τους αλτήρες που χρειάζεστε, ενώ κάποιος άλλος σας κοιτάζει επίμονα περιμένωντας να τελειώσετε το σετ για να πάρει σειρά εκείνος. Είναι πολύ πιο εύκολο να ολοκληρώσετε αυτά τα είδη προγραμμάτων προπόνησης νωρίς το πρωί, όταν το γυμναστήριο έχει λιγότερο κόσμο.

2. Οι ορμόνες σας λειτουργούν προς όφελός σας
Κατά τις πρωινές ώρες, οι ζωτικής σημασίας ορμόνες (π.χ. η τεστοστερόνη), που βοηθούν στην ανάπτυξη μυϊκής μάζας, είναι αυξημένες στο σώμα. Κάνοντας την προπόνηση σας το πρωί, εκμεταλλεύεστε αυτές τις φυσικές ορμόνες που κυκλοφορούν καθώς κορυφώνονται, παρά αργότερα μέσα στην ημέρα όταν βρίσκονται σε χαμηλότερα επίπεδα.

3. Περισσότερος χρόνος για άλλες δραστηριότητες
Μπορεί το γυμναστήριο να είναι σημαντικό για σας αλλά σίγουρα δεν είναι η προτεραιότητα σας. Τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό από την οικογένεια, καθώς είναι απαραίτητο να υπάρχει διαθέσιμος χρόνος για τα παιδιά ή τον/τη σύζυγό σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η προπόνηση το πρωί είναι συνήθως καλύτερη από ό,τι αργά το απόγευμα, που γυρνάτε σπίτι κατάκοποποι απ΄π τη δουλειά και το γυμναστήριο για να αφιερώσετε ό,τι ενέργεια έχει απομείνει στην οικογένειά σας.

4. Μεγαλύτερη συγκέντρωση στην εργασία σας
Ένα από τα πλεονεκτήματα της πρωινής προπόνησης είναι ότι είστε περισσότερο σε εγρήγορση κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας, καθώς το σώμα και το πνεύμα σας έχουν ήδη τεθεί σε κίνηση από την πρωινή σας προπόνηση.
Αν η δεν σας χαρακτηρίζει η πρωινή ενέργεια, ένα φλιτζάνι καφέ ή ένα προ-προπονητικό ρόφημα θα βοηθήσει στην ενίσχυση της εστίασης, της ενέργειας, της δύναμης και της αντοχής, όχι μόνο στο γυμναστήριο, αλλά και για πολλές ώρες αργότερα.

5. Θα είναι λιγότερο πιθανό να παραλείψετε την προπόνηση σας
Μπορεί να χρειαστείτε ένα φλιτζάνι καφέ για να τα καταφέρετε, αλλά από τη στιγμή που θα σηκωθείτε από το κρεβάτι, υπάρχουν πολύ λίγοι παράγοντες που μπορούν να σας αποσπάσουν την προσοχή στο δρόμο σας προς το γυμναστήριο. Αντίθετα με ό,τι συμβαίνει αργότερα μέσα στην ημέρα, όταν οποιοσδήποτε περισπασμός μπορεί να υπονομεύσει την προπόνηση σας: λιγότερη όρεξη, περισσότερη κούραση, η παρέα μπορεί να βγει για μερικά ποτά, ή να προκύψει κάποια υπερωρία στη δουλειά.

6. Ο μεταβολισμός σας θα γίνει ταχύτερος
Χωρίς αμφιβολία, η άσκηση μπορεί να ενισχύσει τον μεταβολικό σας ρυθμό. Ο βαθμός εξαρτάται από το τρέχον επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης και το είδος της δραστηριότητας που θα επιλέξετε. Η πρωινή προπόνηση θα βοηθήσει στην αύξηση του μεταβολισμού σας, επιτρέποντάς σας να κάτε περισσότερες θερμίδες μέσα στην ημέρα.
Για να αποκομίσετε τη μέγιστη δυνατή ενεργοποίηση του μεταβολισμού μετά την προπόνηση, κάντε καρδιαγγειακές δραστηριότητες, όπως υψηλής έντασης προπόνηση με μικρά διαλείμματα ή προπόνηση αντίστασης τύπου bodybuilding με σύνθετες ασκήσεις.

7. Οι περισπασμοί δεν θα είναι πολλοί
Παρότι η γυμναστική με φίλους αρχικά μπορεί να λειτουργήσει ως κίνητρο για να ξεκινήσει κανείς να γυμνάζετε, ωστόσο στην πορεία μπορεί να καταστρέψει μία παραγωγική προπόνηση. Για να επικεντρωθείτε στον στόχο που έχετε θέσει και να δείτε τα επιθυμητά αποτελέσματα, θα πρέπει να αντιμετωπίζετε όσο το δυνατόν λιγότερους περισπασμούς.
Όσοι προτιμούν τις πρωινές ώρες για προπόνηση, συνήθως είναι πιο σταθερή στον στόχο τους και άρα, οι πιθανότητες που υπάρχουν να σας αποσπάσουν την προσοχή από τη γυμναστική σας είναι κατά πολύ λιγότερες.

8. Η διάθεσή σας θα βελτιωθεί
Είναι γνωστό ότι ορισμένες προπονήσεις απελευθερώνουν ενδορφίνες, ορμόνες που βελτιώνουν τη διάθεση και που αυξάνονται μετά από άσκηση επαρκούς έντασης και διάρκειας. Αλλά δεν χρειάζεται να κάνετε ώρες αεροβικής άσκησης για να αισθανθείται καλά με τον εαυτό σας. Τίποτα δεν θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα από την ολοκλήρωση μιας αποτελεσματικής προπόνησης, για αυτό μη διστάσετε να θυσιάσετε λίγο από τον ύπνο σας για να ξεκινήσει όμορφα η μέρα σας.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο bodybuilding.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ