BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

5 βήματα για να χάσετε κιλά

Η βάση κάθε αποτελεσματικής προσπάθειας για απώλεια κιλών.
29.05.2015

Είναι γεγονός πως, παρότι ο καιρός δεν βοηθά να το καταλάβουμε, το καλοκαίρι έχει πια φτάσει και η «ώρα της κρίσης» (δηλαδή που θα βάλουμε το μαγιό) είναι μακριά μας σε απόσταση αναπνοής. Λίγο πολύ όλοι ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε για να χάσουμε τα κιλά που μας ενοχλούν και μας βαραίνουν, είναι όμως δύσκολο να προσαρμοστούμε στα «πρέπει» και στα «μη» όλων αυτών των πληροφοριών που λαμβάνουμε καθημερινά και μας προκαλούν μεγαλύτερη σύγχυση.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, όποια συνήθεια εφαρμόσουμε για 21 ημέρες συνεχόμενα,θα γίνει ρουτίνα για εμάς και θα την υιοθετήσουμε πλήρως. Επίσης 21 ημέρες είναι αρκετές για να δούμε τα πρώτα αποτελέσματα των κόπων μας. Όσοι πιστοί, λοιπόν, ας προσέλθουν και ας ακολουθήσουν τις παρακάτω 5 βασικές συμβουλές που είναι η βάση κάθε προσπάθειας για απώλεια κιλών που βασίζεται στην επίμονη προσπάθεια και την υγιεινή διατροφή κι έτσι τα αποτελέσματά της είναι μακροπρόθεσμα και όχι παροδικά.

Νερό

Καθιερώστε την κατανάλωση ενός ψηλού ποτηριού νερό πριν από κάθε γεύμα της ημέρας. Όχι μόνο θα σας ενυδατώσει, βοηθώντας σας να πετύχετε τον στόχο των 8-10 ποτηριών νερού ημερησίως, αλλά και θα «γεμίσει» το στομάχι σας, μειώνοντας την όρεξη.

Στη μέση

Μπορείτε να φάτε ό,τι επιθυμείτε, αλλά όχι στην ποσότητα που επιθυμείτε. Είτε μαγειρεύετε οι ίδιοι στο σπίτι, είτε παραγγέλνετε από έξω επιβάλλετε την κατανάλωση της μισής μόνο ποσότητας. Συχνά το μάτι «ξεγελιέται» όταν χρησιμοποιούμε το μικρό πιάτο από το σερβίτσιο του φαγητού, αρκεί να μην επαναπαυτούμε και το γεμίσουμε υπερβολικά πολύ.

Μην τρώτε βιαστικά

Ένας τρόπος για να τρώτε πιο αργά είναι να μασάτε κάθε μπουκιά 15 φορές πριν την καταπιείτε κι ακόμα να ακουμπάτε τα μαχαιροπήρουνα στο τραπέζι μετά από κάθε μπουκιά. Τρώγοντας πιο αργά, ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται πως έχετε χορτάσει γρηγορότερα, με αποτέλεσμα να τρώτε λιγότερο και να μην νιώθετε πεινασμένοι.

Υγιεινά σνακ

Καθιερώστε ανάμεσα στα γεύματα την κατανάλωση μικρογευμάτων και σνακ που είναι είτε φρούτα, είτε λαχανικά. Η υψηλή τους περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες θα τονώσουν τη λειτουργία του οργανισμού και θα σας προστατέψουν από την πρόσληψη περιττών θερμίδων.

Κινηθείτε

Είτε σας αρέσει να γυμνάζεστε στο σπίτι , είτε σε εξωτερικό χώρο, αφιερώστε 20 λεπτά καθημερινά σε κάποιας μορφής αερόβιας άσκησης, η οποία θα αυξήσει τους παλμούς της καρδιάς σας στο διπλάσιο.Επιλέξτε την αγαπημένη μορφή άσκησης για σας (διάδρομος, ποδήλατο, κολύμπι κτλ) και εντάξτε την στην καθημερινότητά σας.

 

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο fitbie.com .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ