BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Πώς να μείνετε σε φόρμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Οι ειδικοί μας αναφέρουν πως οι εγκυμοσύνες διαφέρουν πολύ μεταξύ τους και το ίδιο διαφέρουν και οι αλλαγές που μπορούν να προκαλέσουν στο σώμα μας. Η άσκηση κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, είναι πολύ σημαντική και μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του παιδιού, αλλά και στην διατήρηση μια υγιούς φυσικής κατάστασης.
17.09.2014

Οι ειδικοί μας αναφέρουν πως οι εγκυμοσύνες διαφέρουν πολύ μεταξύ τους και το ίδιο διαφέρουν και οι αλλαγές που μπορούν να προκαλέσουν στο σώμα μας. Η άσκηση κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, είναι πολύ σημαντική και μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του παιδιού, αλλά και στην διατήρηση μια υγιούς φυσικής κατάστασης.

Όταν είναι πρώτη εγκυμοσύνη, τα πράγματα είναι πιο απλά από ότι στην δεύτερη. Στο δεύτερο παιδί, για να μην πούμε για το τρίτο και το τέταρτο, ο χρόνος στον οποίον μπορεί κανείς να ξεκουραστεί και να ασχοληθεί με τον εαυτό του είναι πολύ περιορισμένος, που σημαίνει πως πρέπει να είναι και πιο αποδοτικός.

Υπάρχουν κάποια ομαδικά χορευτικά προγράμματα που είναι πραγματικά πολύ κατάλληλα για εγκυμονούσες, ενώ παράλληλα είναι και πολύ διασκεδαστικά. Εάν όμως θέλετε κάτι σε μορφή γυμναστικής, επικεντρωθείτε στις ασκήσεις ενδυνάμωσης της πλάτης, καθώς είναι ίσως το σημείο που ταλαιπωρείται περισσότερο σε μια εγκυμοσύνη.

Μην ανησυχείτε για την κούραση καθώς οι ερευνητές υποστηρίζουν πως η γυμναστική δίνει ενέργεια και μας κάνει να μην κουραζόμαστε τόσο εύκολα. Απλά σιγουρευτείτε πως στις ασκήσεις που κάνετε δεν υποβάλλετε το σώμα σας σε πράγματα που δεν μπορεί να ανταπεξέλθει. Ακούστε το σώμα σας, λένε οι ειδικοί και ακολουθείστε τους τρεις βασικούς κανόνες που είναι:

Α) Μην κάνετε ασκήσεις που επιδρούν στην αναπνοή σας.

Β)Αποφύγετε τις ασκήσεις που έχουν να κάνουν με τον γυρισμό της σπονδυλικής στήλης.

Γ) Και τέλος, μην κάνετε κοιλιακούς.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από: fitpregnancy.com

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ