BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Πρόληψη προβλημάτων με την μέση σας μετά από γέννα

Η μέση σας είχε ταλαιπωρηθεί ήδη με την εγκυμοσύνη και όλο αυτό το επιπλέον βάρος που είχατε με το μωρό. Μετά την γέννα όμως, έρχεται μια...
30.10.2014

Η μέση σας είχε ταλαιπωρηθεί ήδη με την εγκυμοσύνη και όλο αυτό το επιπλέον βάρος που είχατε με το μωρό. Μετά την γέννα όμως, έρχεται μια νέα σειρά προβλημάτων που μπορεί να εμφανιστούν και να ταλαιπωρήσουν εκ νέου την ήδη καταπονημένη σας μέση.

Σηκώνετε συνεχώς το μωρό σας πάνω, κάτω όλη την ημέρα. Η φροντίδα του μωρού σας παίρνει τόση πολύ από την ενέργειά σας που ξεχνάτε να φροντίσετε το δικό σας σώμα. Ακολουθούν κάποιες συμβουλές για το πώς να εμποδίσετε την μέση σας να ταλαιπωρηθεί εκ νέου.

Τρόποι για να κρατήσετε το μωρό σας

Ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσετε το μωρό σας είναι στο κέντρο και κοντά στο σώμα σας. Προμηθευτείτε ειδικά εξαρτήματα που θα σας βοηθήσουν να κουβαλήσετε το μωρό σας και θα αφήσουν ελεύθερα τα χέρια σας, για να κάνετε άλλα πράγματα. Το να στηρίζετε το μωρό σας στον γοφό σας, μπορεί να προκαλέσει ανισορροπία μυών και να οδηγήσει σε προβλήματα με την μέση σας.

Διαλέξτε το κατάλληλο καρότσι

Για να δείτε εάν ένα καρότσι είναι το κατάλληλο, δείτε εάν μπορείτε να περπατήσετε άνετα, με τους αγκώνες σας σε δεξιά γωνία και σε καλή θέση. Οι βόλτες με το καρότσι είναι σημαντικές καθώς μπορούν αν λειτουργήσουν ως άσκηση.

Βάλτε σωστά το μωρό στο αυτοκίνητο

Το να σκύβετε και να γυρνάτε από έξω στο αμάξι μπορεί να φαίνεται πιο εύκολο, αλλά σίγουρα δεν είναι το καλύτερο για την μέση σας. Αντίθετα, κρατήστε το μωρό σας και μπείτε στην μεριά του αυτοκινήτου που βρίσκεται αντίθετα από την μεριά της δικής σας θέσης. Γυρίστε όλο σας το σώμα προς το κάθισμα και βάλτε το μωρό σας στην ειδική θέση αυτοκινήτου με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από: pregnancy.org

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ