BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Οι 6 πιο συνηθισμένες αιτίες θανάτου των ανδρών

Δείτε ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες αιτίες θανάτου των ανδρών και προσπαθήστε να θωρακίσετε τον οργανισμό σας!
27.08.2015

Όταν κάποιος θέλει να καθυστερήσει το αναπόφευκτο, καλό θα είναι να αλλάξει σημαντικά τον τρόπο ζωής του. Σύμφωνα με έρευνες, οι καθημερινές μας συνήθειες και τρόπος ζωής μας παίζουν σημαντικότερο ρόλο από ότι η κληρονομικότητα και το DNA μας.

Δείτε ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες αιτίες θανάτου των ανδρών και προσπαθήστε να θωρακίσετε τον οργανισμό σας!

1. Καρδιακές ασθένειες

Οι καρδιακές παθήσεις είναι η νούμερο 1 αιτία θανάτου στους άνδρες, με ποσοστό 1 στους 4 να πεθαίνει από κάποια καρδιακή πάθηση. Ενώ οι περισσότεροι γνωρίζουν πως η άσκηση βοηθά σε μεγάλο βαθμό, δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν τη σημασία αυτού. Το να είναι κανείς αδρανής είναι τόσο επικίνδυνο για την υγεία του όσο το να καπνίζει ένα ολόκληρο πακέτο τσιγάρα την ημέρα.

Σκέφτεστε ήδη ότι πρέπει να αρχίσετε γυμναστική; Μην ξεχνάτε, όμως, να ενυδατώνετε τον οργανισμό σας! Σύμφωνα μα αμερικανική έρευνα, όσοι άνδρες έπιναν 5 ποτήρια νερό την ημέρα, μείωναν στο μισό τις πιθανότητες να νοσήσουν από έμφραγμα, σε σχέση με αυτούς που έπιναν μόλις 2 ποτήρια νερό ημερησίως. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι το νερό διαλύει το αίμα και άρα δεν σχηματίζονται τόσο εύκολα θρόμβοι, που μπορεί να καταστρέψουν την καρδιά μας.

2. Καρκίνος

Με μικρή διαφορά, ο καρκίνος έρχεται στη δεύτερη θέση, καθώς είναι υπεύθυνος για το 24% των θανάτων των ανδρών. Και, όχι, δεν πρόκειται απλά για κακή τύχη! Πάνω από το 50% των μορφών του καρκίνου οφείλονται στον τρόπο ζωής μας. Στην Αμερική, το κάπνισμα είναι ο κύριος παράγοντας που ευθύνεται για την εμφάνιση καρκίνου στους άνδρες.

Σταματήσατε το κάπνισμα χρόνια πριν; Καιρός να προσέξετε και το βάρος σας! Η παχυσαρκία επηρεάζει τα επίπεδα των ορμονών μας, κάνοντάς μας πιο ευάλωτους σε μορφές καρκίνου, όπως αυτές του εντέρου και του στομάχου.

Επιστήμονες ισχυρίζονται ότι σε 10 χρόνια από τώρα, η παχυσαρκία θα είναι ο πρώτος παράγοντας που θα προκαλεί καρκίνο στους άνδρες, αντικαθιστώντας το κάπνισμα.

3. Ακούσιοι τραυματισμοί

Πρέπει να είστε πιο προσεκτικοί! Οι τραυματισμοί, όπως αυτοί που προέρχονται από αυτοκινητιστικά ατυχήματα, είναι η τρίτη αιτία θανάτου των ανδρών.

Είστε προσεκτικός οδηγός; Πρέπει να σιγουρευτείτε ότι και όταν γεράσετε, θα παραμείνετε το ίδιο προσεκτικοί! Αρχίστε να προσέχετε τις αρθρώσεις σας από τα 30 σας. Οι ειδικοί συνιστούν, μάλιστα, να παίρνουμε συμπληρώματα διατροφής που ενδυναμώνουν τους χόνδρους και ενισχύουν τις αρθρώσεις.

Προσοχή χρειάζεται και εάν ασχολείστε με κάποιο απαιτητικό άθλημα. Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα με το γόνατό σας, επισκεφθείτε αμέσως το γιατρό!

4. Χρόνιες παθήσεις του αναπνευστικού

Οι χρόνιες ‘δευτερεύουσες’ παθήσεις του αναπνευστικού συστήματος είναι υπεύθυνες για το 5,5% περίπου των θανάτων των ανδρών και μπορούν να προκαλέσουν την ίδια βλάβη στον οργανισμό με μία σοβαρή πνευμονική πάθηση.

Ονομάζεται αλλιώς και εμφύσημα ή βρογχίτιδα, χτυπάει τους πνεύμονες και, με το πέρασμα των χρόνων, κάνει όλο και πιο δύσκολη την αναπνοή μας. Άλλες λιγότερο συνηθισμένες παθήσεις του αναπνευστικού συστήματος είναι το άσθμα και η πνευμονική ίνωση.

Δεν καπνίζετε; Ακόμα και εάν δεν είστε καπνιστής ή έχετε κόψει το τσιγάρο, και πάλι μπορεί να παρουσιάσετε κάποια αναπνευστική πάθηση.

Η μόλυνση της ατμόσφαιρας μπορεί και αυτή να σας προκαλέσει αναπνευστικά προβλήματα. Σύμφωνα με έρευνα του 2013, αποδείχθηκε ότι όσοι έμεναν σε πολυκατοικία, κάτω από τον όγδοο όροφο, είχαν 40% περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν κάποιο αναπνευστικό πρόβλημα.

5. Εγκεφαλικό

Το εγκεφαλικό πλέον δεν παρουσιάζεται μόνο στους ηλικιωμένους. Μάλιστα, σύμφωνα με σχετική έρευνα, το 15% των εγκεφαλικών εμφανίζεται σε ηλικίες κάτω των 45 ετών. Ο πιο σημαντικός παράγοντας; Η υψηλή πίεση. Αν είναι πάνω από 12/8, κόψτε το πολύ αλάτι και μιλήστε στο γιατρό σας.

Έχετε ήδη μειώσει το αλάτι στη διατροφή σας; Πιείτε περισσότερο γάλα! Το γάλα είναι πλούσιο σε κάλιο και μπορεί να καταπολεμήσει τη βλάβη που προκαλεί στην πίεσή μας το αλάτι. Η μπανάνα και το αβοκάντο έχουν και αυτά υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, οπότε βάλτε τα στη διατροφή σας!

6. Διαβήτης

Ο διαβήτης αντιστοιχεί στο 3.1% στις αιτίες θανάτου των ανδρών. Στην Αμερική, το 9,3% του αρσενικού πληθυσμού πάσχει από διαβήτη. Ακόμα και αν μπορείτε να ζήσετε με το διαβήτη τύπου 2, δεν χρειάζεται! Με το να διατηρείτε το βάρος σας σε φυσιολογικά επίπεδα, μειώνετε κατά πολύ τον κίνδυνο να νοσήσετε από αυτόν.

Έχετε το ιδανικό βάρος; Και πάλι θα πρέπει να ελέγχετε τα επίπεδα ζαχάρου στο αίμα σας με το που πατήσετε τα 35! Ένα ποσοστό 15-20% των διαβητικών, με διαβήτη τύπου 2, δεν είναι υπέρβαροι. Καλό θα είναι, λοιπόν, να κάνετε εξετάσεις κάθε χρόνο για να ελέγχετε τα επίπεδα του ζαχάρου στο αίμα σας, από τα 35 και μετά!

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο foxnews.com/health

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ