BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Τα 6 μυστικά για γραμμωμένους κοιλιακούς

Η γραμμωμένη κοιλιά κι ο δυνατός κορμός είναι κάτι που οι περισσότεροι άντρες επιζητούν. Ακολουθούν έξι συμβουλές για το πώς να αποκτήσετε αλλά και να διατηρήσετε καλογυμνασμένους τους κοιλιακούς σας.
06.07.2015

Η γραμμωμένη κοιλιά κι ο δυνατός κορμός είναι κάτι που οι περισσότεροι άντρες επιζητούν. Ακολουθούν έξι συμβουλές για το πώς να αποκτήσετε αλλά και να διατηρήσετε καλογυμνασμένους τους κοιλιακούς σας.

Κοιμηθείτε Σωστά

Ένα από τα πιο ευεργετικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για το σώμα σας είναι να περάσετε περισσότερη ώρα στο κρεβάτι σας. Ερευνητές από το Χάρβαρντ εξέτασαν πάνω από 68.000 ανθρώπους και βρήκαν ότι όσοι κοιμούνταν λιγότερο από 5 ώρες κάθε βράδυ ήταν κατά μέσο όρο 3 κιλά βαρύτεροι σε σύγκριση με αυτούς που κοιμούνταν ένα σωστό επτάωρο. Αν δεν κοιμηθείτε καλά, αυξάνεται η δραστηριότητα του εγκεφάλου σας στο τμήμα της ανταμοιβής, ειδικά όσον αφορά το φαγητό. Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Σικάγο έδειξε ότι αυτοί που δεν κοιμούνται σωστά παίρνουν 220 θερμίδες παραπάνω την ημέρα από αυτούς που κοιμούνται σωστά.

ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ: Βγάλτε την τηλεόραση από την πρίζα και αρχίστε να κοιμάστε οκτώ ώρες κάθε βράδυ. Ορίστε άλλο ένα κίνητρο: αν δεν κοιμάστε σωστά, τότε έχετε 12% περισσότερες πιθανότητες να πεθάνετε νεότερος από αυτούς που κοιμούνται σωστά, σύμφωνα με πρόσφατη ιταλική έρευνα.

Μειώστε το λίπος

Μπορεί ο διάδρομος να δείχνει ότι χάνετε περισσότερες θερμίδες, αλλά αυτό δεν πρέπει να σας ξεγελά. Όσο πιο πολύ τρέχετε τόσο περισσότερο το σώμα σας συνηθίζει το τρέξιμο και καίει λιγότερες θερμίδες. Επίσης, το συνεχές τρέξιμο είναι πολύ πιθανό να σας κάνει να βαρεθείτε γρήγορα τη γυμναστική κι να την παρατήσετε.

ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ: Βάλτε στο πρόγραμμα προπόνηση κοιλιακών – τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Αυτό θα αυξήσει το μεταβολισμό και την καύση λίπους μετατρέποντας γρήγορα το σώμα σας σε ανάγλυφο χάρτη.

Σηκώστε πολλά κιλά

Τώρα που κατάφερες να πας στο γυμναστήριο, πιάστε τους μεγαλύτερους αλτήρες. Σηκώνοντας περισσότερα κιλά όχι μόνο καίτε περισσότερες θερμίδες, αλλά αυξάνετε και το μεταβολισμό σας κατά τη διάρκεια του ύπνου κατά 8%, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον. Αυτό το ποσοστό μπορεί να ακούγεται μικρό, αλλά μέσα σε ένα χρόνο μπορεί να χάσετε περίπου 3 κιλά.

Άμεση λύση: Φτάστε στα όριά σας. Όσο νιώθετε πιο δυνατοί και πιο σίγουροι κατά τη διάρκεια της προπόνησης, μη φοβηθείτε να σηκώσετε περισσότερα κιλά.

Να τρώτε όποτε θέλετε

Σίγουρα έχετε ακούσει ότι χρειάζεται να τρως 5-6 γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η λογική είναι ότι επειδή η πέψη καίει θερμίδες, τότε πολλά, μικρά γεύματα θα κρατούν σε συνεχή λειτουργία το μεταβολισμό σας, μειώνοντας την αίσθηση της πείνας. Το θέμα όμως δεν είναι κάθε πότε τρώει κανείς, αλλά το τι τρώει. Αυτό είναι που επηρεάζει το λίπος και τις θερμίδες. Αν καταναλώνετε 2.000 θερμίδες ημερησίως, τότε οι θερμίδες που θα γλιτώνετε από την πέψη θα είναι ίδιες, ανεξάρτητα από τα γεύματα που θα κάνετε.

Άμεση λύση: Παρατηρήστε τον εαυτό σας για μία εβδομάδα. Πάρτε χαρτί και μολύβι και σημειώστε τις ώρες που σας πιάνει πείνα. Στη συνέχεια προσαρμόστε τη διατροφή σας πάνω σε αυτό το πρόγραμμα. Το κλειδί είναι να περιλαμβάνετε τροφές, που θα σας προσφέρουν τη μέγιστη μεταβολική επιτάχυνση.

Αυξήστε την πηγή Πρωτεΐνης

Τρώγοντας γεύματα χωρίς πρωτεΐνη, είναι σαν να λέτε στο σώμα σας ότι δεν θέλετε να κάνει καύσεις θερμίδων. Η πρωτεΐνη ρυθμίζει το σάκχαρο στο αίμα, μειώνει την πείνα και καίει περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της πέψης. Επίσης, η πρωτεΐνη είναι το βασικό συστατικό για τη σωστή κατασκευή μυϊκών ινών.

Άμεση λύση: Οι υδατάνθρακες δεν είναι ο εχθρός σας, αλλά αν τους καταναλώνετε μόνους τους, τότε ενεργοποιούν μία διαδικασία, που θα αποθηκεύσει στο σώμα σας πιο πολύ λίπος. Γι’ αυτό, όποιο γεύμα κι αν κάνετε, προσπαθήστε να εμπεριέχει 1 μερίδα πρωτεΐνη (140 γραμμ.) που θα λάβετε από τροφές, όπως ψάρι, κρέας, κοτόπουλο, φιστίκια, γιαούρτι.

Φάτε Έξυπνα Σνακ

Ο αριθμός και η ποιότητα των σνακ παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στο ποσοστό λίπους στο σώμα σας. Από τη δεκαετία του ’70 και μετά, ο μέσος άντρας έχει αυξήσει τις θερμίδες που λαμβάνει την ημέρα από τα σνακ από 360 σε 580, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας. Φανταστείτε τώρα ότι ο μέσος άντρας τρώει 2 σνακ κατά τη διάρκεια του εργασιακού οκταώρου και μόνο. Μέσα σε μία εβδομάδα, αυτές οι θερμίδες αντιστοιχούν σε 500 γραμμ. σωματικού βάρους.

Άμεση λύση: Προσπαθήστε η μερίδα που τρωτέ να χωράει στην παλάμη σας. Είτε είναι φιστίκια είτε κρέας, είτε τυρί είτε φρούτο, δεν πρέπει να ξεπερνά σε μέγεθος την παλάμη σας. Πρέπει να τρώτε 250-300 θερμίδες ανά σνακ, 15-20 γραμμ. πρωτεΐνης κι άλλα τόσα υδατάνθρακες.

Πηγή: menshealth. gr

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ