BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Λάθη που προκαλούν… λιγούρα

Η λιγούρα είναι μια αίσθηση που θα πρέπει να γίνει παρελθόν σε περιόδους που κάνουμε δίαιτα και προσπαθούμε να χάσουμε βάρος.
29.06.2015

Η λιγούρα είναι μια αίσθηση που θα πρέπει να γίνει παρελθόν σε περιόδους που κάνουμε δίαιτα και προσπαθούμε να χάσουμε βάρος. Δυστυχώς λόγω της καθημερινότητάς μας είναι σχεδόν αδύνατον να κόψουμε τις κακές μας διατροφικές μας συνήθειες και να προβούμε μόνο σε υγιεινές λύσεις.

Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό. Ακολουθούν τα συνηθέστερα λάθη που οδηγούν στο να επιθυμήσουμε κάτι που δεν πρέπει, χαλώντας έτσι την διατροφή μας.

Παραλείπετε το πρωινό σας

Ίσως δεν πεινάτε το πρωί, αλλά η κατανάλωση μερικών θερμίδων το πρωί, βοηθάει στην καταπολέμηση της επιθυμίας για γλυκά αργότερα. Σε μια μελέτη στο Nutrition Journal, τα υπέρβαρα κορίτσια που έτρωγαν ένα πρωινό 350 θερμίδων με τουλάχιστον 13 γραμμάρια πρωτεΐνης είχαν μειωμένη λαχτάρα για γλυκά και αλμυρά τρόφιμα σε σχέση με εκείνες που παρέλειπαν το πρωινό. Οι ερευνητές δεν είναι βέβαιοι γιατί ακριβώς συμβαίνει αυτό, αλλά η πρωτεΐνη μπορεί να βοηθήσει στην απελευθέρωση της ντοπαμίνης, που μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση του πόθου. Μισό φλιτζάνι τυρί cottage, 2 βραστά αυγά, ή ένα φλιτζάνι μαγειρεμένο πλιγούρι βρώμης με δύο κουταλιές της σούπας φυστικοβούτυρο θα κάνει το κόλπο.

Τρώτε μεγάλες ποσότητες

Θέλετε κάτι γλυκό, κάτι που είναι απολύτως φυσιολογικό. Αντί όμως να φάτε ένα κομμάτι, τρώτε τρία, ενώ σύμφωνα με τους ερευνητές ακόμα και το μισό θα κάλυπτε τις ανάγκες σας για γλυκό. Ελαττώστε λοιπόν την ποσότητα και απολαύστε οποιοδήποτε γλυκό ή φαγητό θέλετε χωρίς ενοχές.

Έχετε ενοχές

Είναι τα γενέθλια του φίλου σας και τρώτε ένα κομμάτι τούρτας. Ακολουθούν οι ενοχές καθώς νιώθετε πως κάνατε κάτι που δεν θα έπρεπε να κάνετε. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Appetite, οι άνθρωποι που χαίρονται το φαγητό και έχουν κάποια φαγητά όπως η τούρτα, συνυφασμένο με κάποιες ειδικές περιστάσεις, τείνουν στο να έχουν καλύτερο έλεγχο των διατροφικών τους συνηθειών αλλά και του βάρους τους.

Έχετε κοντά τον πειρασμό

Η μάχη ανάμεσα σε εσάς και το κουτί με τα μπισκότα στο ντουλάπι δεν θα πρέπει να υπάρχει κάθε μέρα. Φροντίστε να μην έχετε τους πειρασμούς κοντά σας καθώς όσο περισσότερο τα βλέπετε τόσο πιο πολύ θα τα θέλετε.

Κάνετε δίαιτα

Στην προσπάθειά σας να τρώτε καλά, απαγορεύετε στον εαυτό σας να τρώει συγκεκριμένα πράγματα. Αυτό όμως μπορεί να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα καθώς, σύμφωνα με την μελέτη στην οποία αναφερθήκαμε προηγουμένως, οι άνθρωποι που θεωρούν πως δεν πρέπει να τρώνε συγκεκριμένα φαγητά, αυτά ακριβώς επιθυμούν με αποτέλεσμα να νιώθουν συνεχή πίεση και να εμφανίζουν σημάδια κατάθλιψης.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από: news.health.com

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ