BETA VERSION
Connect: Facebook Twitter

Ασκήσεις Κέγκελ για ενδυνάμωση μετά τον τοκετό

Ενδυναμώνουν τους μυς της πυελικής χώρας κι ενισχύουν την αίσθηση απόλαυσης κατά τη διάρκεια του σεξ.
18.05.2015

Οι ασκήσεις Kegel ενδυναμώνουν τους μυς της πυελικής χώρας, οι οποίοι υποστηρίζουν τη μήτρα, την ουροδόχο κύστη, το λεπτό και το παχύ έντερο και είναι ιδανικές για γυναίκες που έχουν γεννήσει. Παράλληλα ενισχύουν την αίσθηση απόλαυσης κατά τη διάρκεια του σεξ. Μπορείτε να κάνετε τις ασκήσεις Kegel όπου κι αν βρίσκεστε, να είστε λίγο διακριτικές. Μπορούν να πραγματοποιηθούν κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης ή μετά τον τοκετό, προκειμένου να αποφευχθεί η ακράτεια ούρων. Ακόμα, συνιστώνται από σεξολόγους ή ψυχολόγους σε γυναίκες που δυσκολεύονται να έχουν οργασμούς.
Πώς θα τις κάνετε σωστά για να δείτε αποτελέσματα:

Ενοπίστε τους σωστούς μυς: Για να αναγνωρίσετε τους μυς της πυέλου, διακόψτε τη ροή των ούρων ενώ ουρείτε. Αν το καταφέρετε, τότε έχετε βρει τους μύες που πρέπει να «δουλέψετε».

Σωστή τεχνική: Τώρα που ξέρετε ποιοι είναι οι σωστοί μυς, αδειάστε την κύστη σας και ξαπλώστε είτε σε ένα κρεβάτι είτε στη έδαφος. Σφίξτε τους πυελικούς μυς, κρατήστε τη συστολή για πέντε δευτερόλεπτα και έπειτα χαλαρώστε για άλλα πέντε δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε συνεχόμενα για τέσσερις-πέντε φορές. Στη συνέχεια, προσπαθήστε να κρατήσετε τους μυς αυτούς σφιγμένους για δέκα δευτερόλεπτα και κατόπιν, χαλαρώσετε για άλλα δέκα.

Αυτοσυγκέντρωση: Για καλύτερα αποτελέσματα προσπαθήστε να εστιάσετε στη σύσφιξη μόνο αυτών των μυών. Μην σφίγγετε τους μυς της κοιλιάς, των μηρών ή των οπισθίων σας και αποφύγετε να κρατάτε την αναπνοή σας. Χαλαρώστε και αναπνέετε ελεύθερα κατά τη διάρκεια των ασκήσεων.

Επαναλάβετε 3 φορές καθημερινά: Προσπαθήστε να φτάσετε τα τρία σετ των δέκα επαναλήψεων, σε καθημερινή βάση. Ωστόσο, μην σας γίνει συνήθεια να διακόπτετε τη ροή των ούρων σας κάθε φορά που πηγαίνετε στην τουαλέτα. Το να κάνετε ασκήσεις Kegel καθώς αδειάζετε την κύστη σας μπορεί τελικά να αποδυναμώσει τους μυς σας, αλλά και να οδηγήσει σε ατελές άδειασμα της ουροδόχου κύστεως, κάτι που μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο ουρολοίμωξης. Απλώς συγκεντρωθείτε στους μυς αυτούς κάποια στιγμή που κάθεστε και χαλαρώνετε και γυμνάστε τους.

Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τον ιστότοπο mayoclinic.org .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ